راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک تجارت و ایران کیش به دنبال افزایش سهم در بازار پرداخت الکترونیک / گردهمایی مدیران بانک تجارت و ایران کیش برگزار شد

گردهمایی مدیران و مسئولان بانک تجارت و ایران کیش در حوزه کسب‌وکار با حضور رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت، معاونین و مدیران این بانک و مسئولین شرکت کارت اعتباری ایران برگزار شد. مدیران بانک تجارت و ایران کیش در این گردهمایی از راهبردهایشان برای افزایش سهم در بازار پرداخت الکترونیکی کشور سخن گفتند.

.

طبری: «سفر به سوی برتری» شعار ما طی 6 ماه آینده است

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش در این گردهمایی با بیان اینکه صنعت پرداخت به دور از همکاری بانک و شرکت پرداخت توفیقی نخواهد داشت، از همکاری با بانک تجارت ابراز خوشحالی کرد و همکاری ایران کیش و بانک تجارت را فرصت خوبی برای خلق بهترین‌ها دانست.

طبری در این همایش گفت: «با توجه به هدف بانک تجارت ما باید هم از لحاظ تراکنش و هم مبلغ تراکنش رشد بالایی در بانک داشته باشیم و این فرصتی برای ایران کیش است تا این مهم را محقق کند.»

او با بیان اینکه روسای دفاتر ایران کیش باید به کمیته‌های استانی توجه ویژه داشته باشند، از تصمیم ایران کیش برای تماس هفتگی با شعب بانک تجارت برای برطرف کردن مشکلات خبر داد

طبری گفت: «سفر به سوی برتری شعار ما در سال جدید است. در همایش گستره پایان سال امسال می‌خواهم بانک تجارت را خاطر جمع کنم که علاوه بر جشن حرکت به سوی برتری، جشن رسیدن به اهداف بانک تجارت را نیز خواهیم گرفت. خدا را شاکرم که این اتفاق خجسته یعنی حضور بانک تجارت در این شکل و شمایل در کنار ایران کیش در زمانی افتاد که من مسئولیت ایران کیش را بر عهده گرفتم.»

طبری در ادامه این گردهمایی همچنین به حضور دولت‌آبادی اشاره کرد و گفت: «مطمئنا این حضور، کمک بسیار زیادی به ما خواهد کرد. این فرصت کمک می‌کند تا ما انجام الگویی را که کمتر اتفاق افتاده را تمرین کنیم و امروز این همکاری ما و بانک، الگویی در صنعت پرداخت خواهد شد. در اهداف تعیین‌شده منافع بانک و شرکت را هم‌راستا خواهیم کرد.»

.

مدیرعامل بانک تجارت: بازار کارت‌خوان به بازار ثانویه تبدیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت در این گردهمایی با اشاره به نیاز به رویکرد و برنامه‌ریزی جدید در همکاری میان ایران کیش و بانک تجارت گفت: «امروز بانکداری خارج از درب اتاق ماست. بانک و شرکت باید به هم نزدیک شوند تا سهممان را در بازار بالا ببریم.»

دولت‌آبادی با بیان اینکه بزرگ‌ترین بانک‌های دنیا میزان رضایتمندی را به رفتار با مشتریان مرتبط می‌دانند گفت: «امروز باید بیشتر از رقبا به مشتری وفادار باشیم. امروزه در خصوص بازارها رفتاری غیرحرفه‌ای انجام می‌شود که باید تصحیح شود. باید بتوانیم حضور بیشتری در بازار داشته باشیم.»

مدیرعامل بانک تجارت افزود: «بازار امروز همچنان در اختیار کارت‌خوان است با این حال باید شرکت ایران کیش مدل‌های کسب‌وکاری جدید را در نظر بگیرد. بازار کارت‌خوان به بازار ثانوی تبدیل خواهد شد و رقابت‌ها به جایگزین‌های جدید وارد می‌شود.»

او با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در مجموعه شرکت به ویژه در عرصه پیگیری‌ها رخ داده است گفت:‌ «برخی از ایرادهایی که در همکاران وجود دارد باید به سرعت اصلاح شده و در راستای پیشرفت، این اصلاحات منتقل شود. انتظار بانک و جامعه از شرکت ایران کیش بسیار بالاست.»

.

اگر تدبیر نکنیم اپلیکیشن‌ها جای ما را می‌گیرند

نادر خواجه حق‌وردی قائم‌مقام مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه از تدبیر ایران کیش برای برگزاری این همایش تقدیر می‌کنیم گفت: «بانکداری سنتی به بانکداری مکانیزه تبدیل شد و امروز از بانکداری مکانیزه به بانکداری الکترونیک و خدمات نوین امروزی رسیده‌ایم. بانک داری کشور به سمت پول دیجیتال می‌رود، امروز شبکه‌های حفاظتی و نسل پنجم به ما گوشزد می‌کنند زمان بسیار کم است. اگر تدبیر نکنیم اپلیکیشن‌های مختلف کار را از ما می‌گیرند.»

حق‌وردی گفت: «بانک، سرمایه‌گذاری‌هایی کرده که نیازمند تعامل دوسویه با شرکت ایران کیش است وگرنه ممکن است این سرمایه‌گذاری‌ها بی‌نتیجه بماند. مدیریت عامل بانک تجارت با علم و آگاهی تصمیمات مهمی گرفته‌اند و ایران کیش هم تمام‌قد حاضر است تا خدمات را برای رسیدن به اهداف موردنظر فراهم کند.»

.

توجه ایران‌کیش به شهرهای کوچک برای افزایش سودآوری

حمیدرضا شریفیان رئیس هیئت مدیره ایران کیش و معاون مدیرعامل بانک تجارت در این همایش اشاره کرد که صنعت پرداخت از نظر روند تراکنش و مبلغ در حال رشد است اما در سال 98 تراکنش‌ها خردتر شده است. او با بیان اینکه کارت‌خوان فروشگاهی همچنان در صدر اهمیت قرار دارد گفت: «باید به ابزارهای اینترنتی نگاه ویژه‌تری داشته باشیم. با مطرح شدن بیشتر QR در صنعت پرداخت تغییر خواهیم داشت. ایران کیش بیشترین تعداد دستگاه را در شبکه در اختیار دارد.»

به گفته شریفیان برای سودآوری دستگاه‌های ایران کیش، انتقال آن‌ها به شهرهای کوچک و روستاها در برنامه است.

.

ایران کیش به دنبال استراتژی قفل سیستمی است

رئیس هیئت مدیره ایران کیش اظهار کرد: «در صنعت پرداخت چهار استراتژی کسب‌وکارهای نوین مبتنی بر حجم تراکنش، مدل مبتنی بر تجربه مشتریان، مدل امکانات متنوع و مدل کسب‌وکار قفل سیستمی وجود دارد در مدل قفل سیستمی خدمات به شکلی ارائه می‌شود که مشتری نمی‌تواند خارج شود. مدل ایران کیش، بر اساس تنوع پرداخت است، هراندازه ما بتوانیم به سمت قفل سیستمی حرکت کنیم موفق‌تر خواهیم بود.»

او افزود: «با ایجاد تغییراتی در قرارداد اجاره و کارمزدها بانک تجارت و ایران کیش می‌توانند به ناحیه برد-برد برسند. احصای مشتریان در ماتریس تعاملی، بهینه‌سازی تخصیص کارت‌خوان فروشگاهی و مدیریت هزینه از اقدامات ضروری است.»

شریفیان گفت: «تا زمانی که کسب‌وکار مشتری به ما گره نخورد نمی‌توان انتظار سودآوری داشت باید برای مشتری تعریف کار کنیم و کسب‌وکارش را به بانک پیوند بزنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.