راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت کارت اعتباری ایران کیش از سایت تولید شرکت توسن‌ تکنو بازدید کردند

مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت کارت اعتباری ایران کیش ۳۱ شهریورماه از سایت تولید شرکت توسن‌ تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند. در این مراسم از خط تولید پایانه کارتخوان، ماشین‌های دریافت و پرداخت (دستگاه‌های ATMR) و بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید توسن تکنو بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن‌ تکنو، راهکار جامع ماشین دریافت و پرداخت بانکی (ATMR) این شرکت در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد سهم بازار این محصول را در کل کشور در اختیار دارد. این محصول به صورت راهکاری جامع در بانک‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تجاری و … نصب و راه‌اندازی و موجب افزایش بهره‌وری بانک‌ها از طریق کاهش هزینه‌های پول‌رسانی و پول‌گذاری شده است.

.

در مراسم بازدید از سایت تولید شرکت توسن‌ تکنو چه گذشت؟

در ابتدای این بازدید محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن‌ تکنو ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان و تشکر از حضور آنها در این سایت تولید، توضیحاتی اجمالی در خصوص راه‌اندازی این سایت تولید ارائه کرد.

در ادامه غزاله‌سادات طباطبائی، سرپرست فروش راهکارهای پرداخت این شرکت، فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط توسن‌ تکنو را معرفی کرده و تجارب عملیاتی این شرکت را در پیاده‌سازی راهکارها برای بانک‌های بزرگ و مطرح کشور برشمرد.

امید شاهرخی، مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌ تکنو در بخشی دیگر به بیان توضیحاتی در خصوص فرایندهای تولید و کنترل کیفیت محصولات در این سایت پرداخت و ویژگی‌های کلیدی سایت تولید توسن‌ تکنو را بیان کرد.

مدیران ارشد شرکت کارت اعتباری ایران کیش سپس با ورود به بخش مهندسی محصول توسن‌ تکنو با روند طراحی و مهندسی محصولات جدید این شرکت آشنا شدند. بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید، بخش دیگری از این بازدید بود که طی آن مهمانان با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت و ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد آشنا شدند.

در ادامه، خط تولید پایانه کارتخوان S800 و همچنین ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی توسن‌ تکنو مورد بازدید قرار گرفت. راهکار جامع ماشین دریافت و پرداخت بانکی یا ATMR توسن‌ تکنو در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد سهم بازار این محصول را در کل کشور در اختیار دارد. این محصول به صورت راهکاری جامع در بانک‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، مراکز تجاری و … نصب و راه‌اندازی شده و موجب افزایش بهره‌وری بانک‌ها از طریق کاهش هزینه‌های پول‌رسانی و پول‌گذاری شده است.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش، یکی از شرکت‌های شناخته‌شده در زمینه ارائه راهکارهای جامع پرداخت الکترونیک در کشور است. ایران کیش تاکنون همکاری‌های مشترک بسیاری را با شرکت توسن‌ تکنو در حوزه ارائه راهکارهای جامع پرداخت الکترونیک در کشور داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.