راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسترکارت از خدمات پرداخت جدید B2B رونمایی می‌کند

زمانیکه در سال گذشته، از سرویس «مسترکارت‌ ترک» برای اولین‌بار رونمایی شد، به‌عنوان یک سیستم تسهیل‌کننده مدیریت تجارت با ایجاد ارتباط بیشتر بین شرکای کسب‌وکار و ارزش‌افزوده داده‌های پذیرندگان به منظور انطباق یا مدیریت ریسک معرفی شد. همچنین این سرویس، مسئولیت‌های اداری را به‌طور کلی ساده و موثر می‌کرد.

شرکت بزرگ مالی شناخته‌شده برای محصولات کارت‌های اعتباری شخصی و کسب‌وکاری، قصد دارد وارد فضای پرداخت‌های کسب‌وکار به کسب‌وکار شود. درواقع مسترکارت به‌طور رسمی از برند جدید محصولات خود رونمایی کرده است که هدف این محصول، تسهیل تراکنش‌های بین تامین‌کنندگان و فروشندگان است. لازم به ذکر است که این محصول با نام خدمات پرداخت کسب‌وکار «مسترکارت ترک»، با تمرکز بر جمع‌آوری آنی داده و پرداخت‌های سریع‌تر، چندین راه حل‌های جدید را برای تراکنش‌های B2B ادغام ‌خواهد کرد.

ببینید: ۱۵ نکته که شاید درباره مسترکارت نمی‌دانستید / حقایقی درباره مسترکارت

البته توسعه این محصول، پیشرفت غیر منتظره‌ای نیست؛ زیرا مسترکارت یک شرکت پرداختی است و ضرورت‌های استراتژیک آن از سال‌های گذشته، در جهت بازار گسترده B2B بوده است. درواقع در این صنعت، مالکیت‌ها، مشارکت‌ها و همکاری‌های زیادی وجود دارد و مسترکارت نیز بخشی از این بازار بوده است و تراکنش‌های «وکالینک»، «ترنسفست» و «نتز» آن، تلاش این شرکت را برای دسترسی گسترده‌تر و بهبود قابلیت‌ها برای پرداخت B2B نشان می‌دهند.

همچنین در این خبر، از همکاری مسترکارت با شرکایی از جمله «بوست»، «سی‌اس‌آی»، «تی‌اس‌وای‌اس»، «های ردیوز» و «اوید ایکس چنج» و غیره می‌گوید.

با وجود اینکه این شرکت برای یک دهه از طریق «کارت‌های مجازی» خدمات B2B مختلف را ارائه می‌داد، جیمز اندرسون، معاون بخش محصولات تجاری مسترکارت می‌گوید که این اقدام، ناشی از دستاوردهای اخیر مسترکارت است که این شرکت را قادر می‌سازد تا به تمامی کسب‌وکارها در هر حد و اندازه‌ای که هستند به خوبی سرویس‌دهی کند.

همچنین اندرسون افزود که دنیای کسب‌وکار شتاب بیشتری پیدا کرده، اما پرداخت‌هایی که به این شتاب گرفتن کمک می‌کنند، در حالت خنثی‌ای قرار دارند. مسترکارت ترک، به شرکای خریدار و تامین‌کننده کمک می‌کند که از پس چالش‌های سیستماتیک پرداخت‌های کسب‌وکار به کسب‌وکار برآیند، درباره نحوه ارسال و دریافت وجوه، روش جدیدی را بیابند تا پرداخت‌های B2B بتواند با نوآوری همراه شود و سرمایه‌گذاری‌ها را از ناکارآمدی‌های موجود در سیستم دور نگه دارند.

علاوه بر این‌ها، اندرسون گفت که «ترک» می‌تواند به سه ویژگی اصلی تقسیم شود:

  • تنوع نوع پرداخت و سفارشی‌سازی
  • استفاده از استانداردهای مشترک
  • تبادل اطلاعات دقیق

منبع: Payments Journal

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.