راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به ویژگی‌های نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ / یکپارچگی نرم‌افزار فروشگاهی با دیگر نرم‌افزارها و سرویس‌ها

استفاده از نرم‌افزار فروشگاهی در مغازه‌های بزرگ و حتی کوچک، بسیاری از فرایندها را خودکار و تسهیل کرده است. بدون استفاده از ابزارهای مدیریت و صندوقداری فروشگاه، مغازه‌داران با مشکلات متعددی مانند زمان‌بر بودن فرایند محاسبه‌ی صورتحساب، اتلاف وقت مشتری و مغازه‌دار هنگام صدور فاکتور، محدود بودن روش‌های پرداخت و … روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش پی‌پینگ، صاحبان فروشگاه‌ها همواره در پی‌ ایجاد بهترین تجربه‌ی خرید برای مشتریان خود هستند. درواقع، اگر مشتری هنگام خرید از فروشگاه شما تجربه‌ی مطلوب و خوشایندی داشته باشد، در کم‌ترین زمان، عملیات صدور فاکتور صورت گیرد و پرداخت به روش دلخواه مشتری و در کم‌تر از یک دقیقه صورت گیرد، به‌احتمال‌زیاد برای خریدهای بعدی نیز به شما مراجعه می‌کند. با پیشرفت تکنولوژی، روزبه‌روز روش‌های جدیدی ابداع می‌شوند که عملیات خرید را بسیار سریع و در عین حال لذت‌بخش می‌کنند. این سرعت و راحتی هم به صاحبان فروشگاه‌ها و هم به مشتریان کمک زیادی می‌کند.

نرم‌افزارهای فروشگاهی مختلفی در بازار موجود هستند. هر یک از این نرم‌افزارهای فروشگاهی، ویژگی‌های خاصی دارند؛ اما اکثر آن‌ها قیمت بالایی دارند. علاوه بر آن، کار کردن با این نرم‌افزارها بسیار پیچیده است و محدودیت‌های مختلفی دارند.

.

نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ

شرکت پرداخت‌یار پی‌پینگ، از شرکت‌های فعال در زمینه‌ ارائه‌ خدمات مالی به کسب‌وکارهاست. این شرکت‌ سرویس‌های متنوع مدیریتی و پرداختی را برای کسب‌وکارهای مختلف توسعه داده‌ است. یکی از خدمات پی‌پینگ، نرم‌افزار فروشگاهی است.

انواع کسب‌وکارها با استفاده از نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، قادر خواهند بود بدون پیچیدگی‌های رایج در نرم‌افزارهای فروشگاهی موجود در بازار، امورات صندوقداری و پرداخت‌های مالی خود را مدیریت کنند. در ادامه ویژگی‌های این نرم‌افزار فروشگاهی را بررسی می‌کنیم.

.

امکانات پایه پی‌پینگ در نرم‌افزار فروشگاهی

آیتم مالی

صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند محصولات خود را به‌صورت آیتم مالی در نرم‌افزار ذخیره کنند. هر آیتم مالی نشان‌دهنده‌ی یک محصول خاص است. برای هر آیتم می‌توان نام، توضیحات، قیمت، تصویر و … مشخص کرد. همچنین، امکان مشخص کردن موجودی هر محصول وجود دارد. در این صورت مدیریت تامین محصولات برای فروشگاه بسیار آسان می‌شود.

اطلاعات بیش‌تر در مورد آیتم مالی پی‌پینگ

اضافه کردن گروهی آیتم‌های مالی

اگر تعداد زیادی محصول در فروشگاه شما موجود باشد، اضافه کردن تکی آن‌ها به نرم‌افزار امر وقت‌گیری است. در این حالت، با استفاده از یک فایل اکسل، می‌توانید تمام محصولات را به‌صورت یک‌جا و در کمترین زمان وارد نرم‌افزار فروشگاهی کنید.

فاکتورهای مالی

با استفاده از نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، قادر خواهید بود در کم‌ترین زمان ممکن، انواع فاکتورها را صادر کنید. نکته‌ی جالب‌تر آن‌که امکان صدور آنلاین فاکتور وجود دارد و مشتری می‌تواند از طریق ایمیل، فاکتور خود را دریافت و با اتصال به درگاه، صورتحساب را پرداخت کند. با استفاده از نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ می‌توانید فاکتورها را به روش دلخواه خود دسته‌بندی کنید.

اطلاعات بیش‌تر در مورد فاکتور آنلاین پی‌پینگ

مدیریت مشتریان

اطلاعات مشتریان خود مانند نام، ایمیل، شماره تلفن و … را در سیستم ثبت کنید تا در هنگام صدور فاکتور از این اطلاعات استفاده کنید.

گزارش‌گیری حرفه‌ای

یکی از دغدغه‌های همیشگی صاحبان فروشگاه‌ها، موضوع گزارش‌گیری از پرداخت‌هاست. در نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، با واردکردن بازه‌ی زمانی دلخواه، گزارش کاملی از پرداخت‌های خود دریافت کنید.

تعریف کد تخفیف

شما می‌توانید برای آیتم یا آیتم‌های مد نظرتان کد تخفیف تعریف کنید. این کد تخفیف می‌تواند به‌صورت درصدی یا مبلغ ثابت باشد. هم‌چنین می‌توانید برای یک صورتحساب یا فاکتور یک کد تخفیف در نظر بگیرید. کد تخفیف‌هایی که ایجاد کرده‌اید می‌توانند تعداد محدود یا تاریخ انقضا هم داشته باشند.

.

امکانات نرم‌افزار دسکتاپ پی‌پینگ

امکانات ذکر شده در قسمت قبلی، علاوه بر نرم‌افزار فروشگاهی، در دیگر سرویس‌های پی‌پینگ نیز قابل‌استفاده است. در ادامه به امکانات ویژه‌ی نرم‌افزار دسکتاپ فروشگاهی پی‌پینگ اشاره می‌کنیم.

کارت‌خوان فروشگاهی

امروزه در هر فروشگاهی حداقل یک دستگاه کارت‌خوان وجود دارد. اگر می‌خواهید از تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان انجام می‌شود، گزارش کاملی داشته باشید از کارت‌خوان فروشگاهی (PCPos) پی‌پینگ استفاده کنید. با استفاده از این خدمت، علاوه بر گزارش‌گیری از پرداخت‌های کارت‌خوان، با اتصال به نرم‌افزار فروشگاهی، مبلغ فاکتور به‌صورت خودکار در کارت‌خوان وارد می‌شود. همچنین، در سیستم نرم‌افزار فروشگاهی، علاوه بر روش‌های پرداخت آنلاین و نقدی، پرداخت با کارت‌خوان نیز فعال می‌شود.

دستگاه بارکدخوان

همان‌طور که اشاره کردیم، مشتریان همواره به دنبال راحتی و سرعت در خرید هستند. یکی از روش‌های مرسوم افزایش سرعت صدور صورتحساب، استفاده از بارکد محصولات است. در هنگام ایجاد آیتم مالی در نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ، بارکد محصول را ثبت کنید و به‌جای اضافه کردن دستی آیتم به فاکتور، از دستگاه بارکدخوان استفاده کنید.

ترازوی دیجیتال

با اتصال ترازوی دیجیتال به نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ و تعریف قیمت واحد برای اجناسی که به شکل کیلویی به فروش‌ می‌رسند، کار تعیین قیمت و دریافت پول چنین محصولاتی بسیار آسان می‌شود.

دستگاه پرینت فیش

با اتصال دستگاه پرینت فیش به نرم‌افزار، فاکتور نهایی را چاپ کنید. همچنین، رستوران‌ها می‌توانند تعیین کنند فیش صادر شده بیرون‌بر است یا حضوری.

استند فروشگاهی

کسب‌وکارهایی مثل فست‌ فود و رستوران یا کافی‌شاپ که محصولاتشان را در قالب منو به مشتری ارائه می‌دهند و استند فروشگاهی دارند، می‌توانند دستگاه را به نرم‌افزار پی‌پینگ متصل کنند. نرم‌افزار فروشگاهی این امکان را به فروشنده می‌دهد که فقط آیتم‌های تعریف شده در نرم‌افزار را برای مشتری نمایش دهد و مشتری بتواند محصولات موردنظر خودش را انتخاب کند و بر اساس آیتم‌های انتخاب شده فاکتور صادر و پرداخت کنند.

.

یکپارچگی نرم‌افزار فروشگاهی با دیگر نرم‌افزارها و سرویس‌ها

شرکت پی‌پینگ برای استفاده از خدمات دیگر سرویس‌ها و نرم‌افزارها، امکانات آنها را در نرم‌افزار فروشگاهی خود فعال کرده است. در ادامه برخی از این نرم‌افزارها و سرویس‌های یکپارچه شده با نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ را بررسی می‌کنیم.

پلاگین WooCommerce VIP

این افزونه، انبارداری شما را بسیار آسان می‌کند. با استفاده از افزونه‌ی ووکامرس VIP، موجودی یک محصول در انبار شما، حساب پی‌پینگی و فروشگاه اینترنتی ووکامرسی‌تان یکسان می‌شود.

کیف پول پرداخت

مشتریان شما می‌توانند در نهایت فاکتورهای صادر شده را از طریق موجودی کیف‌ پول الکترونیکی خود پرداخت کنند. برای این کار به سایت پی‌پینگ مراجعه کنید تا با کیف پول‌های طرف قرارداد پی‌پینگ آشنا شوید.

باشگاه مشتریان

استفاده از سرویس‌ باشگاه مشتریان یکی از بهترین راه‌ها برای وفادارسازی مشتریان نسبت به کسب‌وکار شماست. در سیستم یکپارچه‌ی فروشگاهی پی‌پینگ،‌ امکان استفاده از باشگاه مشتریان و اتصال آن به سیستم پی‌پینگ، فراهم است.

سرویس سازمانی پی‌پینگ

سازمان‌های بزرگ با استفاده از این سرویس پی‌پینگ، می‌توانند شعبات و زیرمجموعه‌های خود را به‌سادگی مدیریت کنند. نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ قابل اتصال به سرویس سازمانی است.

نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ روی پلتفرم‌های مختلف دسکتاپ (ویندوز، مک و لینوکس) قابل‌نصب است و به سخت‌افزار قوی و خاصی نیز نیازمند نیست. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به قسمت نرم‌افزار فروشگاهی سایت پی‌پینگ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.