مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری قم از تجهیز پنج جایگاه CNG زیر پوشش این سازمان به سامانه پرداخت الکترونیک خبر داد.
محمد دلجویی در گفتوگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت تجهیز دستگاههای خدمترسانی به تجهیزات الکترونیکی ابراز کرد: با توجه به ضرورت توسعه بانکداری الکترونیک در برنامه چهارم توسعه روند پرداختها در جایگاهها در مدت کوتاهی کاملا الکترونیکی خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه چهارم توسعه افزود: بر این اساس سازمان میادین میوه و ترهبار در مرحله اول نسبت به استقرار سامانه خرید الکترونیکی (POS) در پنج جایگاه اقدام کرده است.
منبع: فارس