راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پایگاه خبری راه پرداخت با حمایت شرکت نبض‌افزار رویداد رگ‌تک را ششم شهریورماه برگزار می‌کند

در حال حاضر شاهد این هستیم که قانون و مقررات فعلی، قانون‌گذاری و رگولاتوری به سبک موجود، با فعالان عرصه‌های فناوری و نوآوری چالش‌های متعددی دارد. راه پرداخت با برگزاری رویداد رگ‌تک در تلاش است تا با بیان اهمیت موضوع منجر به شکل‌گیری جریانی جدید و تأثیرگذار در فضای قانون‌گذاری و تنظیم مقررات در ایران شود.

پایگاه تحلیلی خبری راه پرداخت رویداد رگ‌تک را ششم شهریورماه با حمایت و مشارکت شرکت «نبض‌افزار» برگزار می‌کند. در این رویداد، سید ولی‌الله فاطمی اردکانی، بنیان‌گذار توسن، شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران،‌ ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، محمدرضا جمالی، مدیرعامل شرکت نبض‌افزار، نیما نامداری، معاون توسعه و نوآوری ارتباط فردا، محمد جعفر نعناکار، مدیر کل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران و محمدحسین دری، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

.

اهمیت رگ‌تک

در جهان مدتی است که مفهومی با عنوان «رگ‌تک»، مخفف Regulation Technology خلق شده است. برخی منشأ شکل‌گیری رگ‌تک را فناوری‌های مالی (فین‌تک) می‌دانند اما قطعاً رگ‌تک محدود به بانک‌ها و فعالیت‌های مالی نیست و حوزه‌های جدید را هم دربرخواهد گرفت. در حال حاضر شاهد این هستیم که قانون و مقررات فعلی، قانون‌گذاری و رگولاتوری به سبک موجود، با فعالان عرصه‌های فناوری و نوآوری چالش‌های متعددی دارد. با توجه به چالش‌هایی که پیش روی بخش‌های متعدد دولتی، غیردولتی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در زمینه رگولاتوری وجود دارد توجه به کاربرد فناوری برای توسعه و بهبود رگولاتوری یک نیاز واقعی است.

.

ما در رویداد رگ‌تک به دنبال چه هستیم؟

راه پرداخت با برگزاری رویداد رگ‌تک در تلاش است تا با بیان اهمیت موضوع منجر به شکل‌گیری جریانی جدید و تأثیرگذار در فضای قانون‌گذاری و تنظیم مقررات در ایران شود.

با برگزاری این رویداد، سعی در جلب توجه نهادهای حاکمیتی و کسب‌وکارهای خصوصی و دولتی به «رگ‌تک» و کاربرد اثربخش فناوری در قانون‌گذاری، نظارت و تطبیق در عرصه‌های مختلف و استفاده از فناوری در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم داریم. همچنین شرکت نبض‌افزار به کمک تحلیل‌هایی که در سال‌های گذشته در زمینه عملکرد سیستم‌های مالی در ایران داشته و همراهی گروه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف می‌خواهد لزوم توجه به عرصه‌های نوین قانون‌گذاری در ایران را بیان کند.

.

محورهای رویداد رگ‌تک چیست؟

رویداد رگ‌تک با محوریت بررسی راه‌حل‌های رگ‌تک و تکنولوژی‌های مرتبط با آن، مزایا و فواید رگ‌تک، اهمیت افراد حرفه‌ای باتجربه در رگ‌تک و فین‌تک، چرا ایران باید دوست‌دار رگ‌تک / فین‌تک باشد و چگونه برای تطبیق با آینده، از رگ‌تک نهایت استفاده را ببریم برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در رویداد«رگ‌تک» می‌توانند از طریق وب‌سایت ایوند ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.