راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب مبانی بلاکچین به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب مبانی بلاکچین توسط راه پرداخت و با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر منتشر شد. چاپ اول این کتاب که در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی شد در مدت زمان کوتاهی  به اتمام رسید و اکنون چاپ دوم آن روانه بازار شده است.

دنیل درشر، نویسنده کتاب مبانی بلاکچین تلاش کرده به ساده‌ترین شکل ممکن فناوری پیچیده بلاکچین را توضیح دهد. این کتاب پلی بین توضیحات و تعاریف صد درصد فنی و صد درصد کسب‌وکاری بلاکچین است. در ۲۵ گام مختصر و مفید، این کتاب مبانی فناوری بلاکچین را به شیوه‌ای غیرفنی و ساده توضیح می‌دهد. با وجود ماهیت فنی بلاکچین، خواندن این کتاب به دانش قبلی در علوم کامپیوتر، ریاضی، برنامه‌نویسی و کرپیتوگرافی نیازی ندارد.

با توجه به رویکرد آموزشی آن، این کتاب یک مسیر جامع و آسان برای خودآموزی تمام اجزای بلاکچین و اصول و مفاهیم تکنیکال اساسی آن، پیش روی خواننده می‌گذارد. مخاطب هدف کتاب مبانی بلاکچین همه افرادی هستند که می‌خواهند بدانند فناوری بلاکچین چیست؟ چگونه کار می‌کند و چطور این پتانسیل را دارد که سیستم مالی کنونی دنیا را دگرگون کند؟ این کتاب گام‌به‌گام خواننده را با فناوری بلاکچین آشنا می‌کند.
برای تهیه این کتاب می‌توانید به فروشگاه راه پرداخت مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.