راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تحولات نوظهور شعب در کنفرانس «تحول شعبه ایران» بررسی می‌شود

کنفرانس تحول شعبه ایران با هدف بررسی آخرین متدهای اجرایی برای افزایش بهره‌وری و اثربخشی شعب برگزار می‌شود.

کنفرانس تحول شعبه ایران با رویکرد بررسی و ارائه جدیدترین تجارب و دستاوردهای تحول دیجیتالی در حوزه ارائه خدمات مالی، 19 و 20 مردادماه در هتل همای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس تحول شعبه، این رویداد فراگیر حرفه‌ای و کاربردی با حضور مدیران ارشد و اجرایی بانک‌ها، بیمه‌ها، صرافی‌ها، کارگزاری‌ها و شرکت‌های پرداخت برگزار خواهد شد و آخرین متدهای اجرایی برای افزایش بهره‌وری و اثربخشی شعب در آن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در کنفرانس تحول شعبه مقوله‌های مختلفی اعم از تاثیرات فناوری‌های نوظهور مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، خدمات غیرحضوری، تغییر مدل‌های کسب‌وکار و بازآفرینی فرآیندها برای تبدیل شعب محصول محور به تجربه محور مورد اشاره قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است زبدگان این حوزه در قالب سخنرانی، کارگاه و پنل های تخصصی به ارائه چالش‌ها و راهکارهای تغییر پاردایم شبکه شعب مالی خواهند پرداخت. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مباحث علمی آن می‌توانند به سایت branchtransformation-summit.ir مراجعه کنند.

همچنین کاربران راه پرداخت می‌توانند برای حضور در این رویداد، با کد تخفیف way2pay از 40 درصد تخفیف برخوردار شوند و از طریق این لینک، ثبت نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.