راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل مگنت: کسب‌وکارهای سنتی مشتاق به بازاریابی در فضای دیجیتال هستند

حسین‌پور، مدیرعامل مگنت گفت: «فضای آفلاین سال‌هاست که بودجه‌های تبلیغاتی را با سهم بیشتری به سمت خود می‌برد و حالا زمان آن رسیده که ما با ارائه کمپین‌های هوشمند و بهینه بتوانیم سهم بیشتری از فضای تبلیغات را برای رسانه‌ها و برنامه‌های آنلاین بگیریم.»

«مگنت» یک شبکه تبلیغاتی آنلاین با محوریت تبلیغات هوشمند بر روی وب، موبایل وب و اپلیکیشن‌های تلفن همراه است که به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا به شکلی هدفمند تبلیغات خود را در معرض دید افراد قرار دهند و به ناشران و توسعه‌دهند‌گان کمک می‌کند تا از رسانه خود جریان درآمدی جدیدی داشته باشند.

مگنت یکی از کسب‌وکارهایی بود که در نمایشگاه الکامپ امسال حضور داشت. به بهانه این حضور گفت‌وگویی با مدیرعامل این شرکت داشتیم. حسین‌پور معتقد است زمان آن رسیده که با ارائه کمپین‌های هوشمند و بهینه بتوانیم سهم بیشتری از فضای تبلیغات را برای رسانه‌ها و برنامه‌های آنلاین بگیریم.

محمد حسین‌پور، مدیرعامل مگنت درباره حضور در نمایشگاه الکامپ گفت: «الکامپ امسال با شعار «آینده بهتر» شروع به کار کرد و با توجه به سخنان محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در افتتاحیه، تلاش مضاعفی از طرف وزارتخانه و نهادهای زیرمجموعه‌شان برای همراهی و تعامل بیشتر با کسب‌وکارهای الکترونیک و استارت‌آپ‌ها نوید داده شد. امیدواریم که این صحبت‌ها به شکل عملیاتی هم احساس شود. همچنین سخنرانی و اشاره به مزیت‌های چند استارت‌آپ از طرف رییس جمهوری و البته نشست ویژه قبل از مراسم افتتاحیه او با مدیران کسب‌وکارهای نوپا بیانگر توجه ویژه شخص رییس جمهوری و کابینه‌شان درباره مباحث و مشکلات تجارت الکترونیک و استارت‌آپ‌هاست. اینکه با کمی حمایت و توجه به این کسب‌وکارها، نه تنها باعث رونق این عرصه و شکوفایی استعداد جوانان این مملکت می‌شوند، بلکه در مسائل کلانی مانند اشتغال آفرینی و صادرات خدمات نیز می‌تواند کمک حال دولت باشد.»

او تصریح کرد: «الکامپ به عنوان یک گردهمایی و دورهمی فعالان و متخصصان این حوزه، همچنان نقش مهم و پررنگی در ایجاد تعاملات بین متخصصین این صنف از یک طرف و مخاطبان و مشتریان دیجیتال با ارائه‌کنندگان این خدمات دارد. هرساله تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان به ما در خواست معرفی و ارائه خدمات دیجیتال و مشخصا تبلیغات آنلاین را دارند. اینکه نمایشگاه الکامپ نقش موثری در ایجاد این بستر مواجهه با مخاطبان تخصصی دارد شکی نیست، ولی به هرحال همیشه در اجرا نقایص و کمبودهایی احساس می‌شود که ما امیدواریم در ادامه این مسائل برطرف شود.»

به گفته حسین‌پور درخلال مباحثی که با مراجعه‌کنندگان به غرفه مگنت داشتیم، به راهکارهای جدید و خلاقانه‌ای برای کمک به سازمان‌ها در برنامه بازاریابی و تبلیغاتشان رسیدیم. شاید برای شما جالب باشد که در نمایشگاه، ما تعداد قابل توجهی از صاحبان کسب‌وکارهای کلاسیک و آفلاین را داشتیم که از ما راهنمایی و مشاوره برای حضور و بازاریابی در فضای دیجیتال را داشته‌اند. در واقع این احساس نیاز به حضور در فضای دیجیتال، نکته بسیار مهمی بود که در نمایشگاه به شکل ملموسی اتفاق افتاد و این درخواست به اصطلاح چهره‌به‌چهره برای ما جالب بود.

او با اشاره به اینکه ما در مگنت با استفاده از تیم فنی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم راهکارهایی مناسب با مشتریانمان ارائه کنیم، گفت: «البته کم هم نبودند فعالان و صاحبان استارت‌آپ‌های تازه شکل گرفته که در برنامه‌های پیش‌بینی شده خود در بازاریابی به مشکل خورده بودند و اهدافشان در این حوزه محقق نشده بود. ما در مگنت کاملاً بر محور پرفورمنس عمل می‌کنیم و با استفاده از پلتفرم مگنت، سعی بر ارائه راهکارهای هوشمند و بهینه داریم.»

او اضافه کرد: «ما کاملاً در برابر استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا بر بستر آنلاین، رویکرد تعاملی و همراهی داریم. یکی از این موارد، امکان استفاده از عملیات تست رایگان، استفاده از ظرفیت‌های موجود مجموعه برای پیدا کردن مناسب‌ترین ظرفیت و البته بهینه اجرا کردن کمپین‌های تعریف شده در مگنت است. ما در حال حاضر با تعدادی از اپ‌های پرداختی و استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک در حال همکاری هستیم. کمپین‌های پیشنهادی از سمت مجموعه ما کاملاً تخصصی و با لحاظ کردن تمام فرصت‌ها و تهدیدهای بازار مالی و تکنولوژیک کشور، همراه هستند. امیدواریم بتوانیم با توجه به سرعت تغییرات در محیط این کسب‌وکارها ما هم بر اساس نیاز بازار، راه‌حل‌های به‌روز به مشتریان خود ارائه دهیم.»

حسین‌پور به دستاورد نمایشگاه الکامپ برای مگنت اشاره کرد و گفت: «ما در الکامپ امسال با تعداد زیادی از فعالان و صاحبان کسب‌وکارهای استارت‌آپی روبه‌رو شدیم و براساس نیازهای آنها کمپین مناسب برای اجرا پیشنهاد خواهیم داد. ما نه تنها به تجارت‌های فعال در عرصه دیجیتال خدمات می‌دهیم که با توجه به مراجعه و البته نیاز بازار سعی در بزرگ کردن سهم تبلیغات دیجیتال نسبت به تبلیغات آفلاین داریم. یعنی سعی می‌کنیم که این کیک تبلیغات دیجیتال را بزرگ‌تر تا یک مزیت برای صنف خود ایجاد کنیم. فضای آفلاین سال‌هاست که بودجه‌های تبلیغاتی را با سهم بیشتری به سمت خود می‌برد و حالا زمان آن رسیده که ما با ارائه کمپین‌های هوشمند و بهینه بتوانیم سهم بیشتری از فضای تبلیغات را برای رسانه‌ها و برنامه‌های آنلاین بگیریم و به سمت عملکرد محوری حرکت کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.