راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارشی از غرفه بهسازان فردا در الکامپ 98 / محلی برای دیدار و گفت‌وگوی مدیران و کارشناسان

وزیر ارتباطات، وزیر اقتصاد، معاون اقتصادی رئیس جمهور و جمعی از مدیران بانکی کشور، از غرفه بهسازان فردا در الکامپ بازدید کردند و در جریان محصولات این گروه در حوزه‌های مختلف از جمله بانکداری دیجیتال قرار گرفتند.

گروه بهسازان فردا برنامه ویژه‌ای برای حضور در نمایشگاه الکامپ 98 داشت. این هلدینگ با همراهی شرکت‌های زیرمجموعه‌اش، به پرداخت ملت، مهندسی سیستم یاس ارغوانی، مهندسی صنایع یاس ارغوانی، مهندسی نرم‌افزار شقایق، شرکت بهسازان ملت، زیرساخت امن خدمات تراکنشی در سالن 38، مستقر بود و پل‌وینو و باکس، از مجموعه‌های نوآوری هلدینگ هم در سایر سالن‌های نمایشگاه حاضر بودند.

ببینید: آشنایی با حوزه فعالیت شرکت‌های هلدینگ بهسازان فردا

این هلدینگ که یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه الکامپ را برای معرفی شرکت‌ها و محصولاتش در اختیار گرفته بود، در مدت 4 روز الکامپ میزبان جمعی از مقامات کشوری از جمله محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و جمعی مدیران حوزه بانکی-پرداختی بود.

از جمله دیگر بازدیدکنندگان این غرفه می‌توان به حسین دهقان، وزیر سابق دفاع، علی رهبری، معاون وزیر صمت و بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و همچنین مدیران بانک ملت از جمله محمدبیگدلی، مدیرعامل، علیرضا لگزایی، قائم‌مقام مدیرعامل و مرتضی نجف، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت اشاره کرد.

.

محلی برای دیدار و گفت‌وگوی مدیران و کارشناسان

در قسمت میانی غرفه بهسازان فردا، به دور از شلوغی و گرمای الکامپ، فضایی برای تعامل مهمانان ویژه غرفه بهسازان فردا تجهیز شده بود.

در مدت برگزاری الکامپ، این فضا به محلی برای دیدارها و جلسات مدیران بانک ملت و مدیران هلدینگ بهسازان فردا و مدیران سایر بانک‌ها و شرکت‌های این صنعت تبدیل شده بود.

.

در بازدید وزیر اقتصاد از غرفه بهسازان فردا چه گذشت؟

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از غرفه بهسازان فردا، در جریان محصولات این هلدینگ در زمینه بانکداری دیجیتال قرار گرفت.

سامانه معین (مانیتورینگ عملیات یکپارچه نوین)، محصولی بود که در جریان این بازدید، به دژپسند معرفی شد. این سامانه، یک راهکار جامع برای مانیتورینگ اجزای مختلف سرویس‌های حوزه فناوری اطلاعات از لایه زیرساخت تا لایه سرویس است. سامانه معین با همکاری شرکت بهسازان ملت و شرکت‌های دانش‌بنیان دانش‌افزار و پایوتک تهیه شده است.

حکیم جوادی به همین مناسبت درباره همکاری‌های مشترک بهسازان فردا به خبرنگار راه پرداخت می‌گوید: «در بهسازان فردا، مهم‌ترین هدف ما حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و پیاده‌سازی سامانه‌های مختلف در این زمینه است. بخش عمده‌ای از این سامانه‌ها درون هلدینگ فراهم می‌شوند اما برای تسریع فرآیند ارائه محصولات، از توان فین تک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری با آنان هم استفاده می‌کنیم.»

حکیم جوادی در ادامه توضیح می‌دهد که دلیل توجه این هلدینگ به مراکز نوآوری و رشد مختلف نظیر باکس، پل‌وینو و سکو هم همین بوده است.

به گفته حکیم جوادی، سرویس‌های این هلدینگ در بانکداری دیجیتال مورد استقبال وزیر اقتصاد قرار گرفته و قرار شده در جلسه‌ای با او، صحبت‌ها و معرفی‌های تکمیلی در خصوص محصولات هلدینگ انجام شود.

.

آذری جهرمی: محصولات حوزه بانکی از نیازهای اساسی کشور است

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از بازدیدکنندگان از غرفه بهسازان فردا در روز اول نمایشگاه بود.

به گزارش روابط عمومی بهسازان فردا، آذری جهرمی در بازدید از این غرفه، محصولات این گروه در حوزه بانکی به‌خصوص کُربنکینگ را محصولاتی استراتژیک و بنیادین توصیف کرده و گفت: «توسعه اقتصاد مقاومتی و عبور از شرایط تحریم‌ها متکی به تولید داخل و محصولات با کیفیت بوده و محصولاتی که این مجموعه در حوزه بانکی تولید می‌کند، جزو محصولات اساسی و موردنیاز کشور است.»

علی حکیم جوادی، مدیرعامل بهسازان فردا درباره این بازدید می‌گوید: «وزیر ارتباطات با مجموعه ما و توانمندی‌هایی که در آن وجود دارد، به‌خوبی آشنا است و در خصوص این مجموعه توضیحاتی را به میهمانان خارجی نمایشگاه ارائه کرد که موجب افتخار ما است. ما نیز در این بازدید توضیحاتی در مورد بخش شبکه، دیتاسنتر و نگهداری و ورود به بانکداری اجتماعی ارائه دادیم.»

ببینید: بازدید وزیر ارتباطات از غرفه بهسازان فردا

.

بهسازان فردا توان انجام پروژه‌های ملی نظیر ستاد را دارد

دکتر محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور دیگر بازدیدکننده غرفه بهسازان فردا بود. نهاوندیان در بازدید از این غرفه، در جریان توانمندی‌های هلدینگ در حوزه طراحی و تولید سامانه‌های عظیم ملی از جمله سامانه بانکداری جامع، سامانه تدارکات الکترونیک دولت قرار گرفته است.

حکیمی جوادی با اشاره به ابراز خوشحالی دکتر نهاوندیان از ظرفیت‌های موجود در هلدینگ بهسازان فردا، می‌گوید: «در این بازدید درباره ظرفیتی که در این شرکت برای اجرای پروژه‌های بانکداری دیجیتال و همچنین اجرای پروژه‌های ملی بزرگ مانند سامانه ستاد، وجود دارد توضیحاتی داده شد و برای استفاده از ظرفیت این گروه برای انجام سایر پروژه‌های ملی بزرگ اعلام آمادگی کردیم.»

.

رونمایی از سامانه امتا به سفارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

یکی دیگر از فعالیت‌های بهسازان فردا در الکامپ، رونمایی از سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) بود.

شنبه 29تیر، آیین رونمایی از سه طرح ملی مرکز تجارت الکترونیکی با حضور حسین مدرس خیابانی، قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، مرتضی نجف، معاون فناوری اطلاعات بانک ملت و علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا، در غرفه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

ببینید: سه طرح ملی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی رونمایی شد / تفاهم‌نامه نصر و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای رگولاتوری بهتر

سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) یکی از این سه سامانه بود. این سامانه به سفارش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و با همکاری هلدینگ بهسازان فردا راه‌اندازی شده است.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، شاید پررنگ‌ترین ویژگی غرفه بهسازان فردا در الکامپ 98، بازدید و حضور مدیران مختلف از این غرفه بود. در ادامه عکس‌های برخی از این بازدیدها را مشاهده خواهید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.