راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه همراه 24 بر روی سیم‌کارت‌های همراه اول فعال شد

از این پس کاربران سیم‌کارت‌های همراه اول نیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #724* از خدمات سامانه همراه 24 بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود استفاده کنند.

به گزارش راه پرداخت، با نهایی شدن مراحل انعقاد قرار داد بین شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) و شرکت پرداخت الکترونیک سامان، خدمات سامانه همراه 24 از این پس بر روی تمامی سیم‌کارت‌های شبکه همراه اول قابل استفاده خواد بود.

این گزارش می‌افزاید دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #724* بر روی تلفن همراه خود، از خدمات سامانه همراه 24 شامل اطلاع از موجودی کارت‌های عضو شبکه شتاب، شارژ اتوماتیک تلفن همراه، پرداخت قبوض، اطلاع از بدهی موبایل و کمک‌های مردمی به موسسات خیریه، به رایگان استفاده کنند.

شایان ذکر است، برای استفاده از این سامانه نیازی به مراجعه به بانک و یا نصب نرم‌افزار خاصی نبوده و تمامی مراحل عضویت و ثبت کارت بانکی نیز به سادگی و از طریق تلفن همراه کاربر امکان‌پذیر است.

همراه 24 اولین و تنها دارنده مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت ارائه خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه می‌باشد که حدود سه سال است برای دارندگان سیم‌کارت‌های ایرانسل و تالیا قابل استفاده می‌باشد. بدین ترتیب، از این پس کلیه کاربران تلفن‌همراه کشور قادر به استفاده از این خدمات مفید و رایگان خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.