راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارن کراد در نمايشگاه الكامپ استارز جلسات خصوصی بین سرمایه‌گذارها و استارت‌آپ‌ها برگزار می‌کند

الكامپ استارز يكي از بخش‌های از نمايشگاه الكامپ است كه در آن استارت‌آپ‌ها گرد هم مي‌آيند و به جوانان خلاق كشور اين امكان را مي‌دهند كه ايده‌های جذاب و نتايج كار خود را در اين بخش در معرض نمايش قرار دهند.

با توجه به این موضوع که امروزه حوزه استارت‌آپ‌ها يكی از اولويت‌های توسعه پايدار و گشايش اقتصادی و همچنين ضرورتی مبرم براي توسعه اشتغال براي جوانان است ، یکی از موضوعات مهم براي بقا و توسعه استارت‌آپ‌ها بحث جذب سرمایه و تامین مالی است که استارت‌آپ‌ها در هر مرحله از نمودارعمر خود نيازمند آن هستند.
کارن کراد به عنوان اولین كارگزار معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری در بحث تامين مالی و سرمايه گذاری استارت‌آپ‌های همه حوزه‌ها در ایران فعالیت می‌کند و سعی دارد ارتباطات درستی بین استارت‌آپ‌ها و سرمایه گذارها ایجاد کند.

الكامپ استارز يكی از بخش‌های از نمايشگاه الكامپ است كه در آن استارت‌آپ‌ها گرد هم می‌آيند و به جوانان خلاق كشور اين امكان را می‌دهند كه ايده‌های جذاب و نتايج كار خود را در اين بخش در معرض نمايش قرار دهند.

در نمایشگاه الكامپ استارز امسال کارن کراد همكاری جديدی را با کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور تعريف کرده و به عنوان کارگزار آوردگاه سرمایه نمايشگاه الكامپ استارز انتخاب شده است.

این رویداد بدین‌گونه اجرا می‌شود که در دو روز اول نمایشگاه بیش از ۳۵ استارت‌آپ‌ در حضور بیش از ۶۰ سرمایه گذار، ایده‎‌های خود را ارائه می‌دهند و در دو روز بعدی نمایشگاه جلسات خصوصی بین سرمایه گذارها و استارت‌آپ‌ها برگزار خواهد شد.

همچنين برای توسعه اكوسيستم استارت‌آپی در روز اول نمايشگاه الكامپ تفاهم نامه‌ای بين كارن كراد و پارك علم و فناوری خراسان شمالی كه در منطقه چهار مشخص شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسيد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.