راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فینووا و پلیس فتا برای آشنایی استارت‌آپ‌ها با قوانین و روش‌های پیشگیری از وقوع جرم دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنند

وقوع جرائم جدید در فضای مجازی و کلاهبرداری‌های اینترنتی و نیز عدم آگاهی صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی  به یکی از جدی‌ترین چالش‌های موجود در فضای مجازی بدل شده که امینت کسب‌وکارهای نوپا را تهدید می‌کند. در همین راستا، فینووا با همکاری پلیس فتا دوره آموزشی در زمینه آشنایی با قوانین، جرائم و تهدیدات در کسب‌وکارها را برگزار می‌کند.

بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا، بهترین ظرفیت برای استفاده در حوزه پیشگیری از جرائم سایبری را دارند؛ بنابراین بزرگترین حامی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه امنیت سایبری می‌تواند پلیس فتا باشد تا از بروز مشکلات حقوقی و نقض قوانین در فضای مجازی جلوگیری کند و استارت‌آپ‌ها بتوانند در فضایی امن به توسعه کسب‌وکار خود بپردازند.

به گزارش روابط عمومی فینووا،  فینووا با همکاری پلیس فتا دوره آموزشی در زمینه آشنایی با قوانین، جرائم و تهدیدات در کسب‌وکارها را برگزار می‌کند. اولین جلسه این دوره آموزشی با حضورعلاقه‌مندان و صاحبان کسب‌وکار نوپا و با موضوع آشنایی با قوانین فعالیت‌های تجاری در ایران، 22 تیرماه 1398 در برج فناوری امیرکبیر برگزار شد.

یکی از مشکلات اصلی در فضای مجازی مساله احراز هویت است و عدم احراز هویت صحیح و دقیق فضای ارتکاب جرم را افزایش می‌دهد. در نتیجه استارت‌آپ‌ها با ایجاد بخش احرازهویت در سایت و اپلیکیشن و استفاده از سرویس‌های دقیق احراز هویت می‌توانند از بروز کلاهبرداری پیشگیری کرده و احتمال وقوع جرم را به حداقل برسانند.

.

محورهای دوره آموزشی

آشنایی با بخش‌های مرتبط قانون مجازات اسلامی با حوزه کسب‌وکار، قانون جرائم رایانه‌ای، الزامات حقوقی کسب‌وکارها در قانون جرائم رایانه‌ای، قانون تجارت، مالکیت معنوی و سایر قوانین مرتبط با حوزه فعالیت‌های استارت‌آپی و بررسی مهمترین مخاطرات و چالش‌های حقوقی کسب‌وکارها با پلیس و قوه قضاییه سرفصل‌های دوره آشنایی با قوانین، الزامات، جرائم و تهدیدات در کسب‌وکارهاست. این دوره تا اواسط مردادماه برگزار خواهد شد.

جلسه بعدی این دوره آموزشی سه‌شنبه یکم مردادماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسات می‌توانند به صفحه رویدادها در وبسایت فینووا مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.