راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از توسن، فناپ، خدمات انفورماتیک و مدیرعامل شرکت پویا در روز ملی صنعت و معدن تقدیر شد

مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن دیشب 10 تیرماه 98 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان کشوری و لشکری و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در سالن اجلاس سران برگزار شد. در بخش شرکت‌های برتر نرم‌افزاری از توسن، فناپ و خدمات انفورماتیک نوین کیش به عنوان ۳ شرکت برتر این حوزه تقدیر شد. همچنین از مسعود مرتضوی مدیرعامل شرکت پویا هم به عنوان پیشکسوت نرم‌افزاری کشور تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برخی از وزیران دولت، رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، رئیس‌کل بانک مرکزی، و نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی، روسای کمیسیون‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و صنعتگران، مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این آیین از ۵۴ تولیدکننده، صنعتگر و معدن کار برگزیده که بهترین عملکرد را از لحاظ شاخص‌های ارزیابی در سال ۱۳۹۷ داشته‌اند و همچنین سه پیشکسوت در حوزه صنعت و نرم‌افزار تقدیر و تجلیل شد.

از توسن، فناپ و خدمات انفورماتیک نوین کیش، به عنوان سه شرکت برتر حوزه نرم‌افزار بانکی تقدیر شد. شرکت توسن به عنوان شرکت برگزیده برتر خدمات نرم‌افزاری معرفی و از سید روح‌الله فاطمی اردکانی، مدیرعامل توسن تقدیر شد.

شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش به‌عنوان تولید کننده سامانه صیاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه چک توانست لوح تقدیر و تندیس واحد برتر خدمات نرم‌افزاری را به خود اختصاص دهد.

همچنین از مسعود مرتضوی مدیرعامل شرکت پویا هم به عنوان پیشکسوت نرم‌افزاری کشور تقدیر شد.

در این رویداد وزیر امور خارجه کشورمان هم حضور داشت و گفت: «سال گذشته، دلار در ۳۵ درصد معاملات ایران و ترکیه حذف شد.» محمد جواد ظریف، در این مراسم گفت: «برخی کشورها تصمیم گرفتند در معاملاتشان از دلار استفاده نکنند، این به معنای کاهش نقش دلار در معادلات بین‌المللی است.»

علی لاریجانی، رئيس مجلس نیز در این مراسم بیان کرد: «تدبیر بانک مرکزی باعث بهبود شرایط ارزی شده است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.