راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محصول تازه همراستا‌، نرم‌افزار مانیتورینگ فارم از دهم تیرماه ارائه می‌شود

همراستا نرم‌افزار مانیتورینگ ماینر را با امکان نظارت، مدیریت و کنترل عملکرد دستگاه‌های ماینر مستقر در فارم استخراج بیت‌کوین از دهم تیرماه در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی همراستا، از دهم تیرماه نرم‌افزار مدیریت فارم همراستا در وب‌سایت این شرکت قابل دریافت خواهد بود.

بر اساس این گزارش، صاحبان فارم استخراج ارزهای رمزنگاری‌شده در این نسخه امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون مانیتورینگ دستگاه‌ها، تعریف انواع اعلان، کنترل ماینرها از راه دور، مدیریت همزمان چند کاربر و تعریف صفحات فقط خواندنی را خواهند داشت.

امید دبیری‌نژاد، مدیر بازریابی همراستا با اشاره به مزیت‌های این راهکار تازه گفت: «در حال حاضر فارم‌های صنعتی بزرگ از نرم‌افزارهای سروری استفاده می‌کنند که قیمت بالایی دارند و تهیه آن برای فارم‌های کوچک و متوسط مقرون‌به‌صرفه نیست. به همین علت سرمایه‌گذاران خرد به سراغ نرم‌افزارهای خارجی موجود در اینترنت می‌روند که امکانات محدودی دارند و فاقد پشتیبانی مناسب هستند. محصول جدید همراستا سعی کرده نیازهای اصلی صاحبان فارم را شناسایی کند و راهکاری مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای سرمایه‌گذاران داخلی فراهم کند.

او ادامه داد: «راهکار ما شامل یک نرم‌افزار کلاینت قابل‌ نصب بر روی سیستم کاربر و یک پانل مدیریتی برای کنترل، نظارت و تنظیم دستگاه‌های ماینینگ است که توسط تیم همراستا توسعه داده ‌شده و به کمک آن می‌توان فارم‌های ماینینگ را ساده‌تر راه‌اندازی، تنظیم، نظارت و مدیریت کرد.

به گفته دبیری‌نژاد این محصول یک کنترل‌پنل برای مدیریت دستگاه‌های ماینر است که به‌صورت شبانه‌روزی عملکرد سخت‌افزاری دستگاه‌های ماینینگ را رصد می‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکل صاحبان فارم را مطلع می‌سازد تا نسبت به برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

او درباره قابلیت نرم‌افزار این مانیتورینگ توضیح داد: «نرم‌افزار مانیتورینگ فارم همراستا قابلیت نظارت بر عملکرد سخت‌افزاری، دما و هش‌ریت دستگاه‌ها را دارد و امکان تعریف هر نوع اعلان و پیغام از طریق ایمیل و پیامک بر روی عملکرد سخت‌افزاری دستگاه‌ها در نظر گرفته‌شده است. علاوه بر این امکان مدیریت استخرهای ماینینگ، راه‌اندازی مجدد دستگاه‌ها و ارتقا نرم‌افزار دستگاه‌ها از راه دور نیز در این نسخه دیده شده است.»

مدیر بازاریابی همراستا اشاره کرد: «ما نیازهای فارم‌های مشارکتی را نیز سنجیده‌ایم و قابلیت تعریف فارم‌های کوچک‌تر در فارم اصلی یا گروه‌بندی دستگاه‌ها را در نظر گرفته‌ایم تا هر کاربر بتواند با دسترسی‌های مشخص‌شده به مدیریت ماینرهای خود بپردازد. درنهایت امکان تعریف صفحات فقط خواندنی نیز در نظر گرفته‌ شده تا صاحبان فارم بتوانند قابلیت مانیتورینگ گروهی دستگاه‌ها بدون نیاز به لاگین را ارائه کنند.»

دبیری‌نژاد اضافه کرد: «در فرایند قیمت‌گذاری نیز تصمیم گرفتیم از مدل حق عضویت استفاده کنیم و هزینه‌ای معقول به‌صورت ماهانه برای هر دستگاه دریافت کنیم تا صاحبان فارم متناسب با درآمدی که دارند هزینه پرداخت کنند. با توجه به‌صرفه بودن اقتصادی این روش در هزینه‌های نیروی انسانی فکر می‌کنیم با استقبال خوبی مواجه شویم.»

نسخه اولیه نرم‌افزار مدیریت ماینر همراستا از دهم تیرماه در وب‌سایت همراستا قابل دریافت است و مشتریان قبلی که ماینینگ‌باکس‌های همراستا را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از تخفیف ویژه رونمایی استفاده کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت همراستا مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.