راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در اولین کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای سایبری چه محورهایی بررسی می‌شود؟

اولین نشست علمی-اجرایی کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای سایبری در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد و اعضای کمیته اجرایی و علمی به تبادل نظر پرداختند. این نشست به میزبانی شرکت ایمن‌همراه ویستا برگزارکننده اولین کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای سایبری انجام شد. نهایی شدن زمان جذب مقالات و زمان‌بندی برای اجرای کنفرانس از موارد مطرح‌شده در این جلسه بود. نخستین کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای سایبری قرار است امسال برگزار شود.

در اولین جلسه کمیته علمی-اجرایی کنفرانس بین‌المللی بیمه ریسک‌های فضای سایبری، اعضای کمیته اجرایی و علمی درباره محورهای پیشنهادی کنفرانس و مقالات صحبت کردند. از جمله محورهای پیشنهادی در این کنفرانس چالش‌ها و فرصت‌های ارائه بیمه ریسک‌های فضای سایبر، نقش بیمه ریسک‌های فضای سایبر در تامین امنیت تجارت الکترونیک، بررسی موانع حقوقی و کاربردی ارائه بیمه‌نامه ریسک‌های فضای سایبر و غیره بود.

ابراهیم نصیری، مدیرعامل شرکت ایمن‌همراه ویستا و دبیر اجرایی این کنفرانس مهم‌ترین هدف برگزاری آن را شناسایی و استفاده از آخرین دستاوردهای نخبگان و پژوهش‌های آنها دانست. به گفته او با برگزاری این کنفرانس می‌خواهیم به شرکت‌های بیمه این آگاهی را برسانیم که زمان ارائه طرح بیمه سایبری آنها عملیاتی شده است. همچنین جامعه و مخاطب هدف را آگاه کنیم که شرکت‌های بیمه در تلاش هستند این اقدام را انجام دهند.

در این جلسه اعضای هیات علمی، کمیته اجرایی و تعدادی از مدیرعاملان حضور داشتند. اعضای هیات علمی این کنفرانس علیرضا دقیقی اصلی، سید قاسم نعمتی و پرویز خسروشاهی از بیمه مرکزی ایران، ابراهیم کاردگر، از بیمه دانا، یونس مظلومی از بیمه تعاون، سمیه میره از پژوهشکده بیمه، سعید صحت، غدیر مهدوی، مهدی حقیقی کفاش از دانشگاه علامه طباطبایی و مصطفی السان از دانشگاه شهیدبهشتی، آیدین سلام‌زاده و داتیس خواجه‌ئیان، از دانشگاه تهران، یوسف قلاتی و مجید خاکور از فناوران اطلاعات خبره هستند.

اعضای کمیته اجرایی این کنفرانس نیز مهدی احراری از بیمه دانا، فرشید پوریوسفی از بیمه تعاون، فرشید بخشی از بیمه حکمت صبا، رضا زیارتی نصرآبادی از بیمه پاسارگاد، احسان تقی‌لو، ابراهیم نصیری، مصطفی مولایی و سید ابراهیم دراجی، مشاور حقوقی در حوزه تکنولوژی از ایمن‌همراه ویستا، مهران کرمی از شرکت سریر، مهدی وجودی، از مرجع دانش سیویلیکا، جهدی، از شرکت کیمیا خرد پارس، فروزان و فروغی از بیمه سامان، فراهانی از شتابدهنده پِلَنِت هستند.

در این جلسه مقرر شد فراخوان جذب مقالات از  تیرماه در مرجع دانش سیویلیکا منتشر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.