راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اکسیر کارمزد کاربران سطح سه و چهار خود را صفر می‌کند

شرکت اکسیر قرار است از روز شنبه، ۲۵ خردادماه، کارمزد کاربران سطح سه و چهار سفارش‌گذار (Market Maker) خود را صفر کند. همچنین کارمزد کاربران سفارش‌گذار سطح یک و دو به 0/01% کاهش خواهد یافت.

طبق گزارش روابط عمومی شرکت اکسیر، جدول کارمزدهای جدید اخذشده برای کابران به شکل زیر است:

پیش از این کارمزد اخذشده از هر کاربر در یکی از سطوح چهارگانه  به شرح زیر بوده است:

شرایط جدید افزایش سطح کاربری نیز در این جدول توضیح داده شده است:

سطح دسترسی کاربران به چهار بخش تقسیم می‌شود که کاربران بر اساس اینکه چه مراحلی از روند ثبت نام را طی و اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و مورد تأیید پلتفرم قرار گرفته است، یکی از سطوح چهارگانه صفر تا سه به آنها اختصاص داده می‌شود.

سطح صفر کاربری است که ایمیل خود را وارد کرده، اما ایمیل داده‌ شده مورد تأیید اکسیر قرار نگرفته است. این کاربر حتی امکان ورود به پلتفرم اکسیر را ندارد.

سطح یک کاربری است که ایمیل خود را وارد کرده و مورد تأیید اکسیر نیز قرار گرفته است. این کاربر امکان ورود به پلتفرم اکسیر را دارد و می‌تواند باقی‌مانده اطلاعات پروفایل خود را وارد کند.

سطح دو شامل کاربرانی می‌شود که پس از وارد کردن تمامی اطلاعات خواسته‌شده در پلتفرم اکسیر شامل اطلاعات حساب بانکی، آدرس، بارگذاری مدارک هویتی، شماره تلفن و غیره، این اطلاعات به تأیید مدیریت پلتفرم اکسیر می‌رسد و به این سطح ارتقا داده می‌شوند.

کاربران در سطح سه یا همان سطح ویژه، از مزیت پرداخت کمترین کارمزد بهره‌مند هستند. لازمه رسیدن به سطح سه عضویت حداقل شش‌ماه در پلتفرم اکسیر و معدل معاملات قابل قبول در این مدت است. همچنین مدیریت پلتفرم بر حسب مورد، اطلاعات اضافی دیگری را برای کاربرانی که متقاضی رسیدن به سطح سه هستند را درخواست و بررسی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.