راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«تُرنج کارت» بانک آینده به خریداران لوازم خانگی ایرانی تسهیلات می‌دهد

دارندگان تُرنج کارت بانک آینده می‌توانند تا سقف 500 میلیون ریال از شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی طرف قرارداد با بانک آینده، با قابلیت بازپرداخت اقساطی خریداری کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک آینده، این بانک در سال رونق تولید و در راستای حمایت از کالای ایرانی، تسهیلات کارت اعتباری «تُرنج کارت» را برای بهره‌برداری مشتریانش، رونمایی و به بازار عرضه کرد.

سقف تسهیلات کارت اعتباری «تُرنج کارت»، مبلغ 500 (پانصد) میلیون ریال، با قابلیت بازپرداخت اقساطی، حداکثر 36 ماهه است.

تسهیلات «تُرنج کارت» صرفا برای خرید از شرکت‌های طرف قرارداد (تولیدکنندگان داخلی)، امکان استفاده دارد و قابلیت Close Loop در کانال‌های درگاه اینتـرنتی و کارت‌خوان نیز برای این محصول جدید بانک آینده، پیش‌بینی شده است.

صاحبان «تُرنج کارت»، حداکثر 30 روز پس از صدور این کارت، مهلت خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک آینده را دارند که پس از این مدت، «تُرنج کارت» منقضی می‌شود. دارندگان «تُرنج کارت» بانک آینده، در حال حاضر می‌توانند محصولات یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی که در شعب بانک به آنها معرفی خواهد شد را خریداری کنند. مذاکره با سایر شرکت‌های تولیدی و خدماتی ایرانی در حال انجام است که در صورت توافق و اضافه شدن به لیست «تُرنج کارت»، اسامی این شرکت‌ها، بلافاصله به مشتریان محترم، از طریق شعبه مربوط، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.