راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همراستا از محصولی جدید در حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده رونمایی کرد / تایید آدرس‌ها و تراکنش‌ها در مرجع رهگیری تراکنش‌های بیت‌کوین امکان‌پذیر شد

نسخه اولیه سرویس جدید همراستا با نام مرجع رهگیری تراکنش‌های بیت‌کوین، در دسترس عموم قرار گرفت. این محصول که در حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده ارائه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌هایی نظیر جست‌وجو در بلاک‌ها، پیگیری تراکنش‌ها و نظارت بر آدرس‌های بیت‌کوینی را ارائه کند تا این خدمت تازه کاربران ایرانی را با شفافیت شبکه بیت‌کوین آشنا سازد.

به گزارش روابط عمومی همراستا، مرجع رهگیری تراکنش‌های بیت‌کوین رایگان و بدون نیاز به ثبت‌نام است و می‌تواند باعث افزایش اعتماد کاربران به شبکه بیت‌کوین شود.

امید دبیری‌نژاد مدیر بازایابی همراستا، آماده‌سازی این محصول را نتیجه حدود یک ماه کار تیم همراستا دانست و گفت: «فرایند بومی‌سازی پروژه اوپن‌سورس این محصول از اردیبهشت‌ماه ۹۸ آغاز و نسخه اولیه آن در ابتدای خردادماه آماده رونمایی شد.»

او ادامه داد: «در نسخه اولیه سرویس بدون دیتابیس ارائه شده و به همین علت امکان مشاهده سوابق تراکنش‌ها در آن وجود ندارد اما می‌توان از آن برای تأیید آدرس‌ها و اطمینان از ثبت تراکنش در شبکه کمک گرفت. به زودی نسخه جدید این محصول با امکان مشاهده موجودی آدرس‌های بیت‌کوینی و همچنین رصد تراکنش‌های هر آدرس ارائه می‌شود.»

علاقه‌مندان برای استفاده از این سرویس می‌توانند به سایت شرکت همراستا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.