راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با حمایت ققنوس منتشر کرد: فایل PDF گزارش ارنست اند یانگ با عنوان «فناوری بلاکچین بستری برای دیجیتال‌سازی / تاثیرات آن در صنعت بیمه»

شرکت خدمات حرفه‌ای بریتانیایی ارنست اند یانگ گزارشی در مورد تحولات صنعت بیمه و نقش فناوری بلاکچین در این فرایند را با عنوان «Blockchain technology as a platform for digitization» منتشر کرد. این گزارش با هدف کشف و شناسایی فرصت‌های طلایی و مزایای استفاده از فناوری بلاکچین در بهبود زیرساخت‌ها، فرایندها، خدمات و محصولات بیمه‌ای تهیه شده است. در ادامه مقدمه‌ای از این گزارش و فایل PDF آن را قرار دادیم تا در صورت تمایل بتوانید آن را دانلود و مطالعه کنید.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش ارنست اند یانگ با عنوان «فناوری بلاکچین بستری برای دیجیتال‌سازی / تاثیرات آن در صنعت بیمه»

استفاده از دفاتر کل توزیع‌شده‌ای همچون بلاکچین با پیشرفت فناوری از محدوده خدمات مبتنی بر ارزهای رمزنگاری‌شده پافراتر گذاشته است و اکنون شاهد طراحی و راه‌اندازی پلتفرم‌های خارق‌العاده‌ای در صنایع دیگری غیر از صنعت خدمات مالی هستیم که می‌تواند تراکنش‌ها، تعاملات و در یک کلام سبک زندگی کاربران سراسر جهان را دستخوش تحول کند. به همین دلیل مجموعه راه پرداخت با حمایت کنسرسیوم ققنوس این گزارش را با عنوان «فناوری بلاکچین بستری برای دیجیتال‌سازی: تاثیرات آن در صنعت بیمه» را ترجمه و منتشر کرده است تا با بررسی پتانسیل‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد فناوری بلاکچین و فرصت‌های کلیدی که این فناوری ساختارشکن می‌تواند پیش روی سیستم‌های ارائه‌دهنده بیمه قرار دهد، به شرکت‌های بیمه‌ای در بازطراحی و بازسازی زیرساخت‌های خود کمک کند.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش ارنست اند یانگ با عنوان «فناوری بلاکچین بستری برای دیجیتال‌سازی / تاثیرات آن در صنعت بیمه»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.