راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با حمایت بانک پاسارگاد منتشر کرد / فایل PDF گزارش اینفوسیس با عنوان «شتابدهی دیجیتال: 12 روندی که آینده بانکداری را رقم خواهند زد»

به‌تازگی شرکت هندی اینفوسیس گزارش با عنوان «Accelerate Digital: 12 Trend Reshaping Banking in 2019» منتشر کرده که در آن روندهایی تحت 12 دسته کلی معرفی می‌شوند که هر یک نقش پررنگ فناوری در پیشبرد و هدایت کسب‌وکارهای مالی نشان می‌‌دهند. در واقع این گزارش بازتابی از تمام تحولاتی است که صنعت بانکداری در سراسر جهان شاهد آن بوده است. بازتابی از روندهایی که می‌توانند بانکداری و فرایندهای آن را دستخوش تغییراتی عمیق کرده و شکل جدیدی از بانکداری را به نمایش بگذارند.

مجموعه راه پرداخت با حمایت بانک پاسارگاد این گزارش را با عنوان «شتابدهی دیجیتال: 12 روندی که آینده بانکداری را رقم خواهند زد» ترجمه کرده است و در ادامه چکیده‌ای از این گزارش را قرار دادیم تا در صورت تمایل فایل PDF این گزارش را از راه پرداخت دانلود کنید.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش اینفوسیس با عنوان «شتابدهی دیجیتال: 12 روندی که آینده بانکداری را رقم خواهند زد»

 

شتابدهی دیجیتال: 12 روندی که آینده بانکداری را رقم خواهند زد

سرعتی که بانکداری مدرن امروز در پیش گرفته، بی‌سابقه بوده است، اما روشن است که این سرعت نیز به همین منوال باقی نخواهد ماند و در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد شتابی فوق‌العاده در تحولات بانکی در سراسر جهان خواهیم بود. جریانات حال حاضر این عرصه، گواهی بر این ادعا هستند که تحولات دیجیتال عصر جدید، سیستم‌های بانکداری و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی را دستخوش تغییرات شگرفی خواهند کرد که شاید هیچ کس، انتظارش را هم ندارد.

شاید برای کاربران امروز که همه زندگی و فرایندهای مالی خود را به گوشی‌های تلفن همراه‌شان محدود کرده‌اند، باور اینکه چیزی در حدود 15 سال پیش، بیش از نیمی از همین فرایندهای مالی در شعب بانکی صورت می‌پذیرفتند، دشوار باشد. 15 سال زمان چندان زیادی نیست اما شکافی که در این بین افتاده بسیار بزرگ بوده است.

در دنیای پرسرعت پیش رو، این وضوح دید و سرعت عمل افراد است که موفقیت آنها را تعریف می‌کند؛ اینکه هر کس، در هر حیطه‌ای که فعالیت می‌کند، علاوه بر درک و فائق آمدن بر تحولات و معضلات صنعت خود، فرصت‌ها و تحولات خارجی را نیز شناسایی کرده و از تمام فکر و توان خود برای بهره‌جویی از این فرصت‌ها استفاده کند. بدیهی است که زنده ماندن در چنین دنیایی و نباختن قافیه، مستلزم داشتن یک استراتژی دیجیتال حقیقی است تا با کسب مزیت از رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی برای نوآوری‌های مشتری‌محور، بهره‌مندی از دستاوردها و امکانات بانکداری باز و تکیه بر روندهای تحول صنعت، مسیر موفقیت را پیش روی سازمان‌ها بگذارد؛ فاکتورهایی که برای موفقیت ضروری‌اند.

این گزارش، مجموعه‌ای بی نظیر از تجارب، آموخته‌ها و مفاهیمی از نحوه بروز انقلابی است که در حیطه بانکداری در حال رخ دادن است و بیش از یکصد کشور از اقصی نقاط جهان را دربر می‌گیرد. گزارشی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، مجموعه‌ای جامع از روندهای شکل‌دهنده بانکداری در سال‌های آتی است که در دو زیرمجموعه روندهای کسب‌وکاری و روندهای فناورانه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش اینفوسیس با عنوان «شتابدهی دیجیتال: 12 روندی که آینده بانکداری را رقم خواهند زد»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.