راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قنادپور: پازل ولث‌تک ارتباط فردا را به همراه تامین سرمایه امین در بازار سرمایه پیش می‌بریم

توافق‌نامه همکاری راهبردی میان تأمین سرمایه امین و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) امضا شد.

سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری این شرکت و تامین سرمایه امین گفت: «ارتباط فردا طی سالیان گذشته فعالیت خود را در حوزه بانکی و فین‌تک پیش می‌برد و همین امر موجب شد تا تجارب خوبی را در حوزه‌های مختلف از جمله بانکداری باز به دست آوریم. در برنامه‌هاي توسعه‌اي ارتباط فردا به دنبال اين بوديم که این تجارب را در بازار سرمایه هم به کار بريم.»

او ادامه داد: «شركت تامين سرمايه امين با شناخت صحيح از روندها، به دنبال همكار استراتژيك براي تحول ديجيتال در هولدينگ خود بود و با مجموعه تامین سرمایه امین توافق کردیم تا فعالیت‌های مشترکی را در حوزه تحول دیجیتال و ارائه داده باز در بازار سرمایه داشته باشیم و به این ترتیب پازل ولث‌تک ارتباط فردا را به همراه تامین سرمایه امین در بازار سرمایه پیش ببریم.»

او با بیان اینکه فعالیت‌هایی که در این حوزه شکل می‌گیرد، هم‌افزایی خوبی را ایجاد می‌کند، گفت: «ما فعالیت‌هایی را در بازار سرمایه شروع کرده بودیم. به عنوان مثال open APIهای شركت نوآوران امین را در بازار سرمایه ارائه می‌دادیم يا بر روي سامانه هاي متمركز اين بازار سرمايه‌گذاري كرده بوديم. در حوزه‌های دیگر هم کار کرده بودیم و با همکاری استراتژیک با تامین سرمایه امین، حضور پررنگ‌تری در حوزه ولث‌تک خواهیم داشت.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.