راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیک‌های آمازون سفارش‌های افراد را با اجازه از راه دور کاربر، به داخل گاراژ خانه می‌برد

آمازون سرویس ارسال داخل گاراژ محصولاتش را که پیشتر در 37 شهر مورد آزمایش قرار گرفته بود، راه‌اندازی کرد.

این سرویس در حال حاضر در 50 کشور فعال است و به درد مشتریانی می‌خورد که اپلیکیشن مای‌کیو (myQ) را داشته باشند، اپلیکیشنی که از طریق تلفن‌های هوشمند و برای باز کردن در گاراژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با استفاده از تلفن‌های هوشمندشان به پیک‌های آمازون امکان دسترسی به داخل گاراژ را بدهند تا آنها سفارش موردنظر را داخل گاراژ قرار دهند.

زمانی که این اپلیکیشن نصب شد، کاربران اصلی واجد شرایط می‌توانند هنگام پرداخت، گزینه «داخل گاراژ» را انتخاب کنند.

به گفته آمازون، در روز تحویل سفارش، کاربر نوتیفیکیشنی دریافت می‌کند که در آن زمان حدودی رسیدن بسته را به کاربر اعلام می‌کند.

درست قبل از رسیدن پیک به در منزل شما، نوتیفیکیشن دیگری با عنوان «اکنون در حال رسیدن» دریافت می‌کنید و در صورتی که دوربین کلود آمازون را روی برنامه خود نصب کرده باشید می‌توانید فرایند ارسال را به طور زنده مشاهده کنید.

زمانی که راننده به آدرس مناسب می‌رسد درخواست باز شدن در را ارسال می‌کند و بسته را داخل مکان موردنظر قرار می‌دهد و درخواست بسته شدن را برای فرد ارسال می‌کند و تا زمانی که در کاملا بسته نشده باشد، راننده محل را به مقصد بعدی ترک نخواهد کرد.

زمانی که ارسال انجام و در کاملا بسته شد، شما نوتیفیکیشن دیگری دریافت می‌کنید با این مضمون که فرایند ارسال شما کاملا انجام شده است.

این تکنولوژی جدید به منظور کاهش دزدی‌های صورت‌گرفته از بسته‌هایی است که پشت در منازل مانده‌اند و از طرف دیگر به این وسیله آمازون می‌تواند روی رانندگانش هم نظارت داشته باشد.

منبع: PYMNTS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.