راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امضای تفاهم‌نامه میان پست و الوپیک / سرویس «الوپست» راه‌اندازی می‌شود

با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و الوپیک، سرویس جدید «الوپست» راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه با مهدی نایبی بنیان‌گذار الوپیک، ضمن ابزار خرسندی از ایجاد بستر توسعه همکاری‌های بخش دولتی با خصوصی، گفت: «راه‌اندازی سرویس الوپست، تکمیل زنجیره خدمات‌رسانی مطلوب‌تر را برای شهروندان در اقصی نقاط کشور به همراه دارد.»

او با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه، افزود: «در چارچوب این سرویس، شهروندان می‌توانند تنها با درخواست پیک، هر نوع بسته و پاکت خود را از محل سکونت یا کار، به سراسر کشور ارسال کنند.»

نعمتی تصریح کرد: «علاوه بر این، الوپست این قابلیت را دارد تا بسته‌ها و مرسولات خارجی شهروندان را نیز از مبدا موردنظر مشتریان جمع‌آوری و به مقصد ارسال کند.»

او با تاکید بر اینکه قرارداد منعقدشده با الوپیک انحصاری نیست، افزود: «سایر بخش‌ها و شرکت‌های خدمات رسان مشابه نیز می‌توانند با پست همکاری کنند و در این عرصه فعال باشند.»

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در خصوص ظرفیت‌های این اپلیکیشن نیز گفت: «این اپلیکیشن در نهایت اطمینان و با حفظ رعایت نکات امنیتی و امانت‌داری اطلاعات مشتریان با همکاری کارشناسان فنی دو طرف تهیه شده است.»

معاون وزیر ارتباطات، تقویت هم‌افزایی دو شرکت برای تسریع و تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم، تحقق هدف حمایت از کسب‌وکارهای نوین استارت‌آپی و همچنین ایجاد ارزش‌افزوده در سطح شرکت ملی پست را از اهداف راه‌اندازی سرویس الوپست عنوان کرد.

مهدی نایبی بنیان‌گذار الوپیک نیز در این مراسم گفت: «یکی از بهترین تجربیات ما راه‌اندازی این سرویس در راستای کمک به کسب‌وکارهای نوین اینترنتی، در مدتی کوتاه است، در حالی که این تجربه در کشورهای دیگر نیاز به حدود دو سال زمان دارد.»

او افزود: «بسیاری از مردم در بازار ما را به‌عنوان سرویس آنلاین جابجایی بسته می‌دانند، اما می‌خواهیم به پلتفرمی در گستره وسیع‌تر، تبدیل شویم تا زمینه‌ساز تعامل دوسویه خدمات گیرندگان و خدمات‌دهنده‌ها باشیم.»

نایبی تعامل مجموعه‌های خصوصی و دولتی را ثمربخش دانست و گفت: «با تقویت این همکاری‌ها، خدمات سریع‌تر و چابک‌تر ارایه می‌شود خوشبختانه هر دو بخش دولتی و خصوصی به بلوغی رسیده است که برای سرویس‌دهی بهتر به کاربران، با یکدیگر همکاری کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.