راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک با حمایت شرکت پارس سداد برگزار می‌شود

سیزدهمین دوره کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، یو جانگ هیان، سفیر کره جنوبی در ایران، چندین بانک از جمله بانک ملی و ملت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت‌های مرتبط و اساتید بین‌المللی از ژاپن، اتریش و صاحب فن در زمینه بلاکچین، اینترنت اشیا و ارزهای رمزنگاری شده و اساتید داخلی از دانشگاه‌های کشور 29 فروردین در سالن همایش‌های الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

آذری جهرمی اولین سخنران این همایش است که ساعت 9 در محل همایش درباره اینترنت اشیا و انقلاب صنعتی چهارم صحبت خواهد کرد.

پس از آن سفیر کره جنوبی در ایران به سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور درباره زیرساخت توسعه شهری با اینترنت اشیا صحبت خواهد کرد.

از دیگر سخنرانان این مراسم سعید روحانی، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است که درباره اینترنت اشیا و تحلیل داده‌ها و همچنین مهدی تکبیری، مدیرعامل شرکت پارس سداد درباره بلاکچین و ارزهای رمزنگاری شده در این همایش صحبت خواهند کرد.

این همایش از ساعت 9 تا 17 ادامه دارد و سخنرانان داخلی و خارجی دیگری نیز درباره آینده بانکداری و صنعت بیمه، آینده اینترنت اشیا، کاربرد اینترنت اشیا در توسعه شهر هوشمند، توسعه اکوسیستم اینترنت اشیا در ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها صحبت خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.