راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فین‌استارز پلاس به‌عنوان یکی از رویدادهای تخصصی فین‌استارز، دوم تا پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود

فین‌استارز سه سال است که هم‌زمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با کمک سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود. امسال نیز رویداد فین‌استارز پلاس به‌عنوان یکی از رویدادهای تخصصی فین‌استارز از دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رویداد نمایشگاهی فین‌استارز پلاس یکی از حلقه‌های زنجیره خدمات فین‌استارز است که در آن امکان ارتباط کسب‌وکارهای نوپای فعال در حوزه فین‌تک با سرمایه‌گذاران فراهم خواهد شد. فین‌استارز پلاس دو برنامه جدید «مشاوره عمومی و خصوصی کسب‌وکار» و «کانال جذب سرمایه» خواهد داشت و بدین ترتیب دوره‌های منتورینگ، شبکه‌سازی و جذب سرمایه با مشارکت فعالان حوزه نوآوری و کارآفرینی در فین‌استارز پلاس برگزار می‌شود. خانه نوآوری، دیجی‌کالا نکست، کارن کراد، رایان بورس، ایده هاب، فارابی و توسن نیز در حوزه شبکه‌سازی، منتورینگ و جذب سرمایه به فین‌استارز پلاس کمک خواهند کرد.

ثبت‌نام در فین‌استارز پلاس از بیست‌ویکم اسفندماه ۹۷ از طریق وب‌سایت فین‌استارز آغاز شده و تا پایان فروردین‌ماه ۹۸ نیز ادامه دارد.

 

زمینه‌های حضور فین‌تک‌ها در فین استارزپلاس

به گفته امیر هامونی مدیرعامل فرابورس، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت استارت‌آپ‌ها بحث‌های رگ‌تک یا همان Regulatory Technology است. حوزه بعدی اینشورتک یا تکنولوژی‌های مالی بیمه‌ای است که فین‌تک‌هایی در حوزه بیمه را شامل می‌شود. همچنین در این رویداد ستارت‌آپ‌های حوزه بلاکچین نیز حضور دارند.

هامونی با اشاره به این موضوع که یکی از چالش‌های مهم بین‌المللی چالش KYC یا همان احراز هویت الکترونیکی است، گفت: «در این حوزه نیز زمینه حضور استارت‌آپ که در حوزه امنیت و بحث‌های KYC و احراز هویت کار می‌کنند فراهم شده است. همچنین استارت‌آپ‌های فعال در حوزه امنیت دیتا و امنیت سایبری نیز می‌توانند در فین‌استارز پلاس شرکت می‌کنند.»

مدیرعامل فرابورس حوزه‌های دیگر را موضوع ارزهای رمزنگاری‌شده، شریعه تک یا همان تکنولوژی‌های مبتنی بر شریعت، حسابداری، مشاوره سرمایه‌گذاری و صندوق‌های سرمایه‌گذاری دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.