راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد اپل امشب برگزار می‌شود / احتمال معرفی کارت اعتباری اپل در این رویداد

سرویس ویدیویی اپل، سرویس اشتراک مجله اپل و کارت اعتباری اپل، از جمله سرویس‌هایی است که احتمالا در رویداد جدید اپل معرفی خواهند شد.

به گزارش آی‌تی‌ایران، رویداد اپل امروز دوشنبه ۵ فروردین ساعت ۱۰ صبح به‌وقت پاسیفیک یعنی 9:30 شب به‌وقت تهران آغاز می‌شود.

این رویداد قرار است در سالن استیو جابز در داخل اپل پارک برگزار شود. اپل این رویداد را از طریق وب‌سایت خود به‌طور زنده پخش می‌کند.

شعار این رویداد «It’s show time» است که به معنی «زمان نمایش است». دعوت‌نامه با یک شمارشگر و به شکل و شیوه یک فیلم هالیوودی است که نشانگر این است که رویداد حول‌وحوش ویدیو است.

بر اساس این گزارش انتظار نمی‌رود که امشب محصول سخت‌افزاری جدیدی از اپل معرفی شود ( اپل قبل از این رویداد برخی محصولات جدیدش را معرفی کرد) و تمرکز رویداد روی سرویس‌های اشتراکی اپل خواهد بود.

پس از یک سال و بر اساس آنچه گفته می‌شود حدود ۱ میلیارد دلار هزینه، اپل سرانجام آماده عرضه سرویس ویدیویی‌اش شده است و این سرویس، امشب معرفی می‌شود.

همچنین اپل احتمالا در این رویداد کارت اعتباری‌اش را معرفی خواهد کرد. بر اساس اعلام بلومبرگ، iOS 12.2 با کوبرند کارت اعتباری اپل و مشارکت گلدمن ساچه عرضه خواهد شد.

در مورد این کارت هم گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد ازجمله اینکه مانند سایر کارت‌های اعتباری ۲ درصد از فروش را دوباره به حساب دارنده کارت بازمی‌گرداند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.