چرا سیب گندید؟ / در حاشیه از کار افتادن اپ‎های iOS در ایران

چرا سیب گندید؟ / در حاشیه از کار افتادن اپ‎های iOS در ایران

تقریبا ده روز پیش کاربران اپل برای استفاده از اپلیکیشن‎های ایرانی دچار مشکل شدند. در این ویدئو ماجرا را از صدور گواهی‎های توسعه دهنده سازمانی تا گزارش سایت تک کرانچ و هشتگ منوتوفروختی بررسی کردیم.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/bf60 کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی