راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح برداشت مستقیم خودکار بانک ملی برای ارائه‌دهندگان خدمات مستمر چه کاربردی دارد؟

بانک ملی، محصول برداشت مستقیم خودکار (Direct Debit) را در راستای بهبود تجربه کاربری مشتریان پرداخت‌های خرد، در اختیار ارائه‌دهندگان خدمات‌ومحصولات و همچنین مشتریان آنها قرار داده است. این طرح برای ارائه‌کنندگان خدمات مستمر همچون اپراتورهای تلفن همراه و ارائه‌دهنده خدماتی مانند اشتراک آب و فاضلاب، برق، گاز، تلفن ثابت و اینترنت که لازم است به طور مستمر مبالغی را بابت تجدید ارائه خدمات به مشتری دریافت کنند، بسیار کاربردی است.

در این طرح مشتریان و مشترکان در قبال استفاده از محصولات یا خدمات دریافتی از پذیرندگان سرویس برداشت مستقیم، اجازه برداشت خودکار از حساب بانکی خود را با تعیین محدویت هایی نظیر مبلغ، زمان و تعداد برداشت به ارائه‌دهندگان خدمات می‌دهد.

به عنوان مثال اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند به عنوان پذیرنده سرویس برداشت مستقیم شرکت داده‌ورزی سداد، در سررسیدهای زمانی صدور قبوض، مبالغ مرتبط را به طور مستقیم از حساب مشترکان برداشت کنند.

3 دیدگاه
  1. نیما می‌گوید

    ببخشید من دیشب خود به خود از حسابم ۲۰۰ هزار تومان کم شده میشه بگید علتش چیه

  2. جمال جعفریان می‌گوید

    سلام
    آقا این چه وضعشه هر ۱۴ یا ۱۵ روز مبلغ ۳۰۷۳۸ تومن خودکار از حساب من کسر میشه بابت قبض آب در حالی که من اصلا اشتراک آب ندارم توی یه روستایی زندگی میکنم که اصلا تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب نیس که برام قبض صادر بشه این بار هشتم که برداشت صورت میگیره لطفا راهنمایی کنید

  3. حسین می‌گوید

    سلام دیروز دو بار از حسابم برداشت شده یک ۹۹۵ هزار تومان و یکی یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان علت چی بوده .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.