راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

BTM راهکاری یکپارچه و هوشمند برای پایانه‌های بانکی است

BTM یک راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانه‌های بانکی می‌باشد که هدف اصلی‌اش ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان بانکی از طریق کانال‌های مختلف موجود است به شکلی که تجربه جزیره‌ای مشتریان بانکی از دریافت سرویس از کانال‌های مختلف بانکی از جمله خودپرداز، موبایل و اینترنت را به یک تجربه واحد و خوشایند تبدیل کند.

این محصول بسیاری از کارهایی که مشتری انجام می‌دهد را به خاطر می‌سپارد تا برای مراجعات بعدی کار مشتری را تسهیل و تسریع کند؛  برای مثال اگر یک مشتری به طور پیوسته به دستگاه خودپرداز مراجعه می‌کند و مبلغ مشخصی پول نقد (۶۵ هزار تومان) را دریافت می‌کند. در مراجعات بعدی، «برداشت ۶۵ هزار تومان» به عنوان یکی از گزینه‌های منوی اصلی به او نمایش داده می‌شود.

دریافت وجه نقد بدون کارت از دیگر قابلیت‌های این محصول است که کاربر با یک تجربه کاربری راحت روی اینترنت‌ بانک یا موبایل‌ بانک به راحتی برای مبلغی حتی با ترکیب اسکناس‌های موردنظر دستور برداشت وجه صادر کند؛ و با مراجعه به خودپرداز این مبلغ را فقط با اسکن یک بارکد یک رمز دریافت کند و حتی این بارکد را به سادگی برای هر فرد دیگری که می‌خواهد به اشتراک بگذارد و فرد دیگری این کار را انجام دهد. این محصول می‌تواند به عنوان محصولی جدید و شاخص به سبد محصولات نوین بانک ملی اضافه شده و نقش به سزایی در ارتقای جایگاه رقابتی بانک ملی ایران در میان سایر بانک‌ها به وجود آورد.

 

خصوصیات راهکار BTMچیست؟

  • ارائه هویت واحد بین درگاه خودپرداز و اینترنت بانک بام در قالب omnichannel
  • ارائه تجربه کاربری یکسان با اینترنت بانک بام در قالب ویجت های مشابه
  • ارائه سرویس‌های نوین بانک در ارتباط با سایر سامانه‌های بانک
  • قابلیت تغییر لحظه‌ای شبکه پایانه‌های بانک ملی ایران در سراسر کشور
  • ارائه کنترل پنل قدیم و جدید برای تغییر مدل ذهنی مشتریان
  • هوشمند سازی تعامل مشتری با خودپرداز در قالب تحلیل رفتار مشتری
  • ارائه میانبرهای ویژه برای انجام تراکنش (همانند USSD)
  • ارائه سرویس‌های خاص به کاربران با معلولیت جسمی
  • ارائه کنترل دستگاه‌ها و مانیتورینگ مرکزی
  • ارائه سامانه سوپروایزری (پرستاری)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.