راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حسین زاده، با حضور در شرکت سداد خواستار عملیاتی شدن محصولات و ایده‌های مطرح‌شده در «ملی‌شو2» شد

مدیرعامل و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک با حضور در شرکت سداد از آخرین وضعیت پروژه‌ها و بخش‌های مختلف این شرکت مطلع شدند.

به گزارش روابط عمومی داده‌ورزی سداد، محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در بدو ورود ضمن بازدید از مرکز NOC و واحد مانیتورینگ شرکت سداد بر پایداری شبکه و سرویس‌های بانک ملی ایران در ایام پایانی سال تاکید کرد.

حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد با ارائه گزارشی پیشرفت پروژه‌های شرکت و چالش‌های پیش روی سازمان را به اطلاع حضار رساند و اعلام کرد شرکت سداد برای روزهای پایانی سال و ایام نوروز در حالت آماده‌باش کامل است.

مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن قدردانی از زحمات همکاران شرکت سداد در برگزاری هرچه با شکوه تر «ملی‌شو» خواستار عملیاتی شدن محصولات و ایده‌های مطرح‌شده در این مراسم شد. حسین زاده تاکید کرد هدفی که برای شرکت سداد تعریف‌شده با توجه به موفقیت‌های داخلی، پیشبرد پروژه‌های خارج از کشور و توسعه بازارهای بین‌المللی است.

در ادامه مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران شرکت سداد تشکر کرد و احساس مسئولیت شرکت سداد را علی‌رغم برخی محدودیت‌ها قابل ستایش خواند. او ابراز امیدواری کرد با هم‌افزایی و همگرایی بانک ملی ایران و شرکت سداد محدودیت‌ها رفع و امکانات لازم تأمین خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.