راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شاپ در جشنواره رستوران محبوب من، راهکارهای خود با محور یکپارچگی فروشگاه در صنعت خرده‌فروشی را معرفی کرد‌

گردهمایی فعالان صنعت غذا و رستوران‌داران کشور و چهارمین جشنواره رستوران محبوب من با حضور شرکت شاپ، روز یکم اسفندماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شاپ، در این رویداد، محور آشنایی با تجارت الکترونیک در صنعت غذا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. شاپ با توجه به اهداف بلندمدت خود در زمینه شناساندن و اجرای مفهوم واقعی یکپارچگی (Seamless) در صنعت خرده‌فروشی که یکی از پرمخاطب‌ترین آنها بازار رستوران و کافه است در این رویداد به‌صورت رسمی حاضر و نسبت به معرفی راهکارهای نوین سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شاپ اقدام کرد.

محصولات معرفی‌شده شاپ در این نمایشگاه عبارت بودند از:

  • کیوسک اندرویدی هوشمند یکپارچه (Integrated Smart Kiosk)
  • صندوق‌های اندرویدی هوشمند فروشگاهی یکپارچه (Integrated Smart ECR)
  • کارت‌خوان‌های اندرویدی هوشمند یکپارچه (Integrated Smart POS)
  • کارت‌خوان‌های جیبی (mPOS)
  • فضای تک‌استور (Tech Store)
  • راهکارهای رایانش ابری

در این نمایشگاه، کلیه تجهیزات شاپ به‌صورت یکپارچه و عملیاتی جهت استفاده بازدیدکنندگان و ایجاد تجربه کاربری به نمایش گذاشته شد.

یکی از بیشترین جذابیت‌ها برای مخاطبین و بازدیدکنندگان از غرفه، امکان کار با دستگاه‌ها و لمس مفهوم یکپارچگی (Seamless) در راهکارهای شاپ بود.

مخاطبین به‌راحتی می‌توانستند از طریق کیوسک هوشمند مدل SK800، صندوق‌های فروشگاهی هوشمند E800 و E500 و همچنین دستگاه کارت‌خوان اندرویدی A930 که در غرفه نصب شده بودند نسبت به انتخاب منو موردنظر خود از هر مدل دستگاه که نظرشان بود اقدام و پس از تکمیل سفارش خود در سبد کالا در قسمت پرداخت با انتخاب گزینه نحوه پرداخت با کارت یا نقدی به سهولت سفارش‌گزاری کنند و پس از پرداخت از نزدیک شاهد انجام فرایند و مفهوم یکپارچگی باشند.

از دیگر نقاط قوت این رویداد می‌توان به تعامل مستقیم تیم شاپ با متخصصین و صاحبان کسب‌وکارهای این صنعت اشاره کرد به‌نحوی‌ که پس از بازدیدشان از راهکارهای هوشمند شاپ به این نتیجه می‌رسیدند که در دنیای کسب‌وکار امروزه استفاده از این نوع راهکارها از الزامات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.