راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ققنوس به عنوان حامی در کنفرانس بازاریابی محتوایی دانشگاه خاتم حضور دارد

کنفرانس بازاریابی محتوا پنج‌شنبه دوم اسفندماه به میزبانی دانشگاه خاتم برگزار می‌شود. شرکت ققنوس، به عنوان یکی از حامیان در این رویداد حضور دارد.

آرمان حسینی از تیم بازاریابی ققنوس، با اعلام این خبر گفت: «این رویداد اقدامی جدی در حوزه برگزاری بازاریابی محتوایی است. دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در ایران، رویدادهای متعددی دارد اما این کنفرانس به‌طور اختصاصی حوزه بازاریابی محتوایی را پوشش می‌دهد و ما اسپانسر حوزه فین‌تک و مالی در این رویداد هستیم.»

او درباره دلایل حضور در این رویداد گفت: «این رویداد برای ما جذاب است، چراکه فعالان حوزه استارت‌آپی در آن حاضر می‌شوند و فرصت مناسبی است تا با آنها ارتباط برقرار کنیم. از سوی دیگر هدف ما این است که فعالیت خودمان را تنها به حوزه مالی محدود نکنیم و با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کنیم. در این رویداد، سخنران‌های متعدد و استارت‌آپ‌های فعالی حضور دارند و شرایط مناسبی وجود دارد برای اینکه خودمان را معرفی کنیم. البته رویکرد اصلی ما این است که در رویدادهای تخصصی‌تر حاضر شویم. ما با توجه به مخاطبان B2B و B2C که داریم، فرصت‌های کلانتری داریم و از آنها استفاده خواهیم کرد.»

حسینی با اشاره به اینکه برای حمایت از این رویدادها مشتاق هستیم، گفت: «بحث ما بیشتر ساختن بستری برای اقتصاد دیجیتال با توکنیزه کردن دارایی است و رویکردمان به سمت رویدادهای تخصصی است. شاید این رویداد خیلی مرتبط با حوزه فعالیت ما نباشد اما از آنجایی که می‌خواهیم با استارت‌آپ‌ها هم کار کنیم این فرصت همکاری بیشتر برای فهم دغدغه‌هاست تا این نیاز را برطرف کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.