راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان ثبت درخواست گواهی تمکن مالی در سامانه بام بانک ملی

امکان ارائه درخواست گواهی تمکن مالی در سامانه بام بانک ملی ایران فراهم شده است. طبق روال عادی مشتریان بانک می‌توانند با مراجعه به هرکدام از شعب، درخواست صدور گواهی تمکن مالی را ارائه و این گواهی را دریافت کنند، اما اکنون یک راه سریع‌تر نیز پیش روی آنهاست.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در سامانه «بام» بانک ملی ایران، محیطی فراهم شده که مشتری پس از ورود، پذیرش دستورالعمل مربوطه و پر کردن فرم آن، درخواست صدور گواهی تمکن مالی را ارائه کند.

پس از ثبت درخواست، شماره پیگیری برای مشتری صادر خواهد شد. مشتری متقاضی می‌تواند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه و پرداخت کارمزد، برگه مهر و امضاشده گواهی تمکن مالی را دریافت کند.

محل ارائه گواهی تمکن مالی شامل سفارتخانه، دانشگاه یا سایر موارد، نوع گواهی تمکن مورد درخواست شامل گردش حساب یا آخرین موجودی حساب، بازه زمانی گردش حساب، زبان متن گواهی تمکن مالی، نوع ارز شامل دلار آمریکا، دلار استرالیا، دلار کانادا، پوند انگلیس یا یورو و شماره‌حساب مشتری، مواردی است که متقاضی درخواست این گواهی باید آن را در سامانه بام اظهار کند.

گواهی تمکن مالی، سندی معتبر و رسمی است که در بانک صادر و در آن موجودی انواع حساب‌ها و نرخ برابری آن به ارز مورد درخواست متقاضی درج می‌شود.

8 دیدگاه
  1. علیرضا می‌گوید

    سلام، بعد از ثبت درخواست در سایت چقدر طول می‌کشد که کد پیگیری دریافت کنیم و به بانک مراجعه کنیم؟ در مجموع، پروسه دریافت تمکن مالی از بانک ملی چقدر طول می‌کشد؟

  2. پگاا می‌گوید

    با سلام،برای ثبت درخواست تمکن از بانک ملی وارد سامانه بام شدم ولی فرم درخواست وجود ندارد

    1. شمس می‌گوید

      همچین فرمی در سایت نیست. چرا بی‌جهت می‌گویید که هست؟

  3. علی می‌گوید

    منم پیدا نکردم فرم درخووست رو

  4. ناشناس می‌گوید

    فرم درخواست تمکن مالی وجود نداره!!!

  5. مریم می‌گوید

    فرم درخواست تمکن مالی وجود ندارد، این فرم در چه قسمتی است؟

  6. عاطفه می‌گوید

    در اپلیکیشن بام فرم تمکن رو جستجو کنید

  7. محمدمصطفائی می‌گوید

    سلام
    برای گرفتن تمکن مالی و موجودی و گردشحساب به انگلیسی برای حساب حقوقی ( شرکت ) چکار کنیم در حساب شخصی امکان فراهم است اما حساب شرکت خیر لطفا راهنمایی بفرمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.