راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با حمایت گروه حصین منتشر کرد: فایل PDF گزارش دیلویت با عنوان «چشم‌انداز بانکداری سال 2018: افزایش سرعت تحول»

گروه حصین امسال در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برآن شد هدیه‌ای درخور مخاطبان همایش و متناسب با هدف نمایشگاه بانکداری تهیه کند. به همین مناسبت با همفکری جمعی از همکاران در گروه حصین و با همکاری مجموعه راه پرداخت، گزیده‌ای از گزارش‌های روز دنیا در حوزه بلاکچین و بانکداری را از موسسات معتبری همچون دیلویت و مکنزی، ترجمه و گردآوری کرد تا محتوایی مختصر و مفید برای مطالعه هدفمند باشد. در ادامه چکیده‌ای از گزارش دیلویت با عنوان «چشم‌انداز بانکداری سال 2018: افزایش سرعت تحول» را قرار دادیم تا در صورت تمایل فایل PDF این گزارش را از راه پرداخت دانلود کنید.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش دیلویت با عنوان «چشم‌انداز بانکداری سال 2018: افزایش سرعت تحول»

 

چشم‌انداز بانکداری سال 2018: افزایش سرعت تحول

سال 2018 می‌تواند برای بانک‌های جهانی سالی برای تبدیل شدن به نهادهایی دارای تمرکز استراتژیک، فناوری مدرن و عملیات‌های چابک باشد به طوری که بتوانند در اکوسیستمی به سرعت در حال تحول، جایگاه برتر خود را حفظ کنند.

این دگردیسی به هیچ وجه ساده نیست زیرا بسیاری از بانک‌ها با چالش‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کند: مقررات پیچیده و واگرا، سیستم‌های قدیمی، الگوها و فناوری‌های تحول‌آفرین، رقبای جدید و مهم‌تر از همه پایگاهی از متشریان چالشی که انتظاراتشان هر روز بیشتر می‌شود.

در این مقاله به بررسی چالش‌های پیش روی بسیاری از بانک‌ها در برقراری تعادل میان نیاز به بازسازی پایه‌های خود برای بلندمدت با رسیدن به رشد کوتاه‌مدت می‌پردازیم.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش دیلویت با عنوان «چشم‌انداز بانکداری سال 2018: افزایش سرعت تحول»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.