راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، دوم اسفند با حمایت زرین‌پال برگزار می‌شود

اولین دوره از کنفرانس سالانه‌ بازاریابی محتوایی ایران (CMConf)، دوم اسفند سال جاری در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی زرین‌پال، این رویداد یک‌روزه با حضور سخنرانانی از شرکت‌های علی‌بابا، ایرانسل، اسنپ‌کیو، نویسش، ویرگول، کاله، همشهری داستان و وند دیزاین در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

محورهای چهارگانه این رویداد عبارتند از:

  • بررسی کارکردهای محتوا در توسعه کسب‌وکار
  • بررسی موردکاوی‌های موفق داخلی در حوزه محتوا
  • بازشناسی انواع کمی و کیفی محتوا
  • بررسی روش‌های بهینه تولید و توزیع محتوا

همچنین در این کنفرانس، پنل تخصصی کسب‌وکارهای محتوامحور با حضور مدیران ارشد شرکت‌های اخبار رسمی، نی‌نی سایت، پیام‌رسان بله و فرانش اجرا برگزار خواهد شد.

با توجه به حضور زرین‌پال به‌عنوان حامی معنوی در این کنفرانس، علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از کد تخفیف zp20 از ۲۰ درصد تخفیف هنگام ثبت‌نام بهره‌مند شوند. امکان استفاده از این کد تخفیف تنها تا تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد، اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.