راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رمیس در رتبه‌بندی IMI-100 با صعود 12 پله‌ای، جایگاه 267 را در میان شرکت‌های برتر کشور کسب کرد

شرکت رمیس در رتبه‌بندی IMI-100 که هر ساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی در خصوص شرکت‌های برتر کشور انجام می‌شود، توانست با صعود 12 پله‌ای جایگاه 267 را در میان شرکت‌های بزرگ کشور کسب کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت رمیس، سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر ساله انجام داده و این رتبه‌بندی با الهام از رسالت سازمان که فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و کمک به شکل‌گیری فضای روشن‌تری از کسب‌وکار اقتصادی است، ارائه می‌شود و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران کمک می‌کند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور داشته باشند.

شاخص فروش یا همان میزان درآمد نقش اساسی را در IMI100 ایفا می‌کند؛ این امر از اینجا نشات می‌گیرد که از نگاه مالی و اقتصادی، میزان فروش شاخص مهمی است و در واقع شرکتی که دارای درآمد بالایی است، تاثیرگذاری بیشتری در اقتصاد کلان کشور از نظر اشتغال‌زایی و گردش مالی دارد. با این حال فروش تنها شاخص ارزیابی IMI100 نیست، بلکه تنها شاخص اولیه برای راهیابی شرکت‌ها به جمع ۵۰۰ شرکت برتر است و پس از آن شرکت‌ها براساس ۳۲ معیار دیگر از جمله میزان سود، سطح اشتغال‌زایی، صادرات، میزان بازدهی، گردش دارایی و… مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

گفتنی است، سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران کرده و بیستمین و یکمین رتبه‌بندی انجام‌شده بر اساس عملکرد سال مالی 1396شرکت‌ها بوده است.

برای مشاهده لیست شرکت‌های بانکداری و پرداخت در بیست‌ویکمین فهرست ۵۰۰ شرکت برتر، اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.