راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دستیارصوتی «سکه» و سامانه ارزیابی مشتریان به‌پرداخت ملت، درهشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت معرفی شدند

کارگاه معرفی دستیار صوتی «سکه» و سامانه ارزیابی مشتریان شرکت به‌پرداخت ملت، در محل هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد.

در این کارگاه، ویژگی اپلیکیشن سکه و چگونگی استفاده از آن مورد بررسی قرار گفت و در رابطه با فازهای اجرایی این اپلیکیشن گفته شد.

 

معرفی سامانه ارزیابی مشتریان

در کارگاه شرکت به‌پرداخت ملت، سامانه ارزیابی مشتریان معرفی شد و شروع ایده راه‌اندازی این سامانه نیاز مشتری دانسته شد. تعداد تراکنش‌های مشتریان در درگاهای پرداخت عامل اصلی موفقیت برای این درگاه‌ها و انتخاب اینکه چه نوع مشتری به عنوان پذیرنده شناخته شود برای صنعت و شرکت‌های psp  مهم تلقی شد.

در ادامه گفته شد طبق تجربه‌های سالیان گذشته شرکت به‌پرداخت نظام ارزیابی مشتریان ارائه‌ شده تا جذب مشتریان به صورت هدفمند اجرا شود.

هدف از ایجاد این سامانه راه‌اندازی سیستم یکپارچه ارزیابی مشتریان در جهت جذب مشتریان ارزنده بوده است که بتواند تراکنش بالا برای شرکت به ارمغان بیاورد. فایده این نظام استفاده از تجربیات گذشته برای قیاس و جذب بهتر مشتری است. همچنین این سامانه می‌تواند برای کنترل بازاریاب‌ها حائز اهمیت باشد.

این سیستم توانسته یک بستر امن برای تغییر حساب که موضوع مهمی برای تمامی پذیرنده‌ها است باشد. ثبت پذیرندگی تا قبل از این به صورت کاغذی بوده است، تدوین و جمع‌آوری مراحل ثبت خدمت تا ارائه به کاربر بسیار مشکل بوده و مکانیزه شدن این فرایندها ضمن سودآوری زمان ارائه را نیز بسیار کوتاه کرده؛ زیرا سامانه ۲۴ ساعته آنلاین از زمان درخواست تا تحویل از فرایندها پشتیبانی می‌کند.

این سامانه به صورت اختصاصی برای به‌پرداخت ملت راه اندازی شده است اما امکان استفاده سایر بانک‌ها از این محصول نیز پیش‌بینی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.