راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افضلی‌زاده: با تک‌استور توسن‌تکنو، رفع ایرادات نرم‌افزاری و به‌روزرسانی پلتفرم پایانه‌های فروش، به صورت آنلاین انجام می‌شود

محصول تک‌استور (techstore) شرکت توسن‌تکنو در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مخاطبان این همایش معرفی شد.

در جلسه معرفی این محصول، الهام افضلی‌زاده، کارشناس نرم‌افزار پرداخت شرکت توسن‌تکنو در معرفی محصول تک‌استور (techstore) ضمن اشاره به سیر تحول در پایانه‌های فروش (کارتخوان‌ها) گفت: «نسل اول و دوم ترمینال‌های پرداخت، منعطف نبودند و حتی برای رفع باگ‌های احتمالی و ارتقای پلتفرمشان، نیاز به مراجعه حضوری بود. اما این ضعف در نسل سوم یا همان ترمینال‌های اندرویدی برطرف شده است.»

او با تاکید بر اهمیت به‌روزرسانی پلتفرم پایانه‌های فروش و رفع باگ‌های احتمالی آنها گفت: «در پاسخ به نیاز پی‌اس‌پی‌ها برای به‌روزرسانی پلتفرم‌هایشان، تک‌استور را ارائه دادیم. به وسیله تک‌استور، امکان برطرف کردن باگ‌های نرم‌افزاری و توسعه برنامه‌های کلیه ترمینال‌های پرداخت اندرویدی، در سطح کشور و به طور همزمان و از راه دور وجود دارد.»

او «کاربرپسند بودن»، «انعطاف‌پذیری»، «امنیت بالا» و «چندکاربره بودن» را از مزایای تک‌استور دانست.

افضلی‌زاده تک‌استور را با پلتفورم‌های شناخته‌شده گوگل‌پلی و اپ‌استور مشابه دانست و گفت: «در تک‌استور، توسعه‌دهندگان هم می‌توانند برنامه‌های نگارش‌شده و کاربردی خود را ارائه بدهند و با توجه به بررسی و تایید امنیت برنامه‌های ارائه‌شده در تک‌استور، دارندگان پایانه‌های فروش بدون داشتن دغدغه درباره مسائل امنیتی، امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های این برنامه‌ها را خواهند داشت.»

در ادامه این جلسه، حمیدرضا پهلوان، سرپرست سرویس پرداخت توسن‌تکنو، با تاکید بر اهمیت به‌روزرسانی ترمینال‌های پرداخت قدیمی گفت: «تک‌استور این قابلیت را به برنامه‌نویسان می‌دهد تا تولیداتشان را بدون فرایندهای پیچیده و زمان‌بر، به بازار ارائه دهند.»

او با اشاره به اینکه از نسل اول ترمینال‌های پرداخت گذر کرده‌ایم، گفت: «تک‌استور هم‌اکنون در سامان‌پرداخت عملیاتی شده است و آماده همکاری با سایر شرکت‌ها برای ارائه این خدمت به آنها هستیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.