راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه محصولات جدید و برگزاری سخنرانی از برنامه‌های شرکت پویا در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

شرکت پویا با هدف رونمایی از محصولات جدید خود در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت حضور دارد.

این شرکت دو کارگاه ارائه محصول و یک سخنرانی در برنامه‌های اجرایی خود دارد. اولین کارگاه با عنوان «Core ارزی پویا، همگام با فناوری نوین، همسو با تحولات ارزی» برگزار می‌شود. این محصول حدود 25 سال است که در سیستم بانکی کشور فعال و به‌طور مستمر متناسب با تکنولوژی روز با هدف رفع نیازهای جدید مشتریان، نسخه بالاتری از آن ارائه می‌شود. در این کارگاه قرار است درباره تاریخچه این محصول، همگام بودن آن با فناوری‌های نوین و استفاده و بهره‌مندی از تکنولوژی روز صحبت شود. ارائه‌دهندگان این کارگاه الهام جعفری‌نور، مدیر سامانه ارزی شرکت پویا و مهدی ابراهیمی، کارشناس ارشد توسعه نرم‌افزار شرکت پویا هستند.

درکارگاه دوم نیز با عنوان «سامانه یکتا، هوشمند در کشف تقلب، کارا در اعتمادسازی» محصول جدید نرم‌افزاری این شرکت که رونمایی آن نیز، امسال در غرفه پویا صورت خواهد گرفت، توسط محمدرضا محبوبی، مدیر محصول سامانه یکتا ارائه می‌گردد. یکی از مزیت‌های این سامانه، بهره‌مندی از هوش مصنوعی و بحث کشف تقلب است. این سامانه با استفاده از داده‌کاوی و هوش مصنوعی، الگوریتمی را نسبت به رفتار مشتریان مشخص می‌کند و پس از شناسایی تراکنش‌های مشکوک، بسته به درخواست و سیاست بانک، در لحظه امکان تأیید و اعلام صحت این تراکنش‌ها از مشتری یا بانک را فراهم می‌کند.

دیگر محصول شرکت پویا که در این نمایشگاه رونمایی می‌شود، محصولی سخت‌افزاری با نام دستگاه «زرپرداز» است که به صورت خودکار، اقدام به فروش سکه طلا می‌کند. مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند ضمن مراجعه به این دستگاه، پس از رویت نرخ فروش، سکه طلای مورد نیاز خود را با استفاده از این دستگاه خریداری کنند. این محصول امکان مدیریت نرخ لحظه‌ای فروش، گزارش‌دهی لحظه‌ای از میزان فروش و موجودی را برای صاحبان دستگاه فراهم می‌کند.

سخنرانی با موضوع «محاسبات شناختی در حوزه بانکداری الکترونیکی» از برنامه‌های دیگر این شرکت در همایش هشتم است که توسط دکتر محمدباقر منهاج، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه می‌شود. در این سخنرانی قرار است درباره تحلیل اطلاعات به‌دست آمده از شبکه‌های اجتماعی برای ترغیب افراد به سرمایه‌گذاری در بانک‌ها صحبت شود.

محصولات دیگری هم مانند دستگاه صراف، سامانه ارزی، سامانه مالی، سامانه کارت اعتباری، سوئیچ پرداخت با کارت، در غرفه شرکت پویا طبق سال‌های گذشته ارائه می‌شود.

هشتمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام پرداخت 9 و 10 بهمن در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود و شرکت پویا در ضلع شمالی طبقه همکف این سالن در غرفه 13 و 15 حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.