راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران ارشد بانک صادرات ایران از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو بازدید کردند

یکشنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷، جمعی از مدیران ارشد بانک صادرات ایران از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

این بازدید با حضور امیرحسین آقامحمدی رئیس اداره کل خدمات نوین بانکی، رسول قربانی رئیس اداره کل تدارکات، کتایون خطیبی معاون دایره قراردادها و مهدی کاظمی کارشناس فنی خدمات نوین بانکی بانک صادرات ایران و جمشید آزاده قائم‌مقام معاون فروش و امور مشتریان و جمعی دیگر از مدیران شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید، محمد جعفرحاجی کارشناس فروش و امور مشتریان شرکت توسن‌تکنو ضمن تشکر از مهمانان بابت حضور در این سایت تولید، در ارائه‌ای کوتاه به معرفی شرکت توسن‌تکنو و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط آن پرداخت.

در بخش دیگری از این بازدید، احد عرب سرپرست تولید و کنترل کیفیت شرکت توسن‌تکنو با اشاره به اهمیت کنترل کیفیت قطعات و محصولات نهایی این خط تولید، مروری بر فرآیندهای انجام‌شده جهت کنترل کیفیت پایانه‌های پرداخت و همین‌طور ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد تولیدی در این سایت داشت.

بازدید از خط تولید پایانه‌های پرداخت توسن‌تکنو، بخش دیگری از این برنامه بود. همچنین ضمن این بازدید خط تولید ماشین‌های دریافت و پرداخت بانکی مورد بازدید قرار گرفت.

آشنایی با راهکار جدید توسن‌تکنو که پرداخت هزینه سوخت روی تلمبه را از طریق یک کارت واحد میسر می‌کند، بخش دیگری از این برنامه بود که توسط گلریز قنوعی، کارشناس فروش و امور مشتریان این شرکت ارائه شد.

گفتنی است ضمن این بازدید، مدیران ارشد بانک صادرات ایران از سالن‌های انبار تجهیزات و قطعات و همین‌طور انبار محصولات تولیدی این سایت دیدن نمودند. تنوع کمی و کیفی تجهیزات و قطعات موردنیاز شبکه بانکی کشور از نکات قابل‌توجه این بازدید بود.

فیلمی کوتاه از حاشیه بازدید مدیران ارشد بانک صادرات ایران از سایت تولید توسن‌تکنو تهیه شده که در ذیل قابل‌مشاهده است. با این توضیح که روی نوار ابزار پخش‌کننده‌ی فیلم، امکان انتخاب کیفیت‌های متفاوت از فیلم با توجه به سرعت اینترنت شما وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.