راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد روز بازاریابی دیجیتال با هدف کشف روش‌های نو و خلاقانه برگزار شد

دومین دوره رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۷ و ۲۸ دی ماه در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا با حضورکارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسب‌وکارها، فعالان حوزه اکوسیستم استارت‌آپی، دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.

هدف از برگزاری رویداد روز بازاریابی دیجیتال، کشف روش‌های نو و خلاقانه برای روبه‌رو شدن با چالش‌های بازاریابی دیجیتال در عصر مدرن عنوان شده است.

روز اول رویداد، با پنل پارامترهای تبلیغات مدرن در شبکه‌های تبلیغاتی آغاز شد. در این پنل، علی جعفری هم‌بنیانگذار و مدیر ارشد عملیاتی ادرو، حمید قنبری مدیر بازاریابی شبکه تبلیغاتی تپسل، پیمان فخاریان مدیرعامل یکتانت و منوچهر صدری مدیرعامل سنجاق، حضور داشتند.

در دومین روز رویداد روز دیجیتال مارکتینگ، آرمان والی هم بنیانگذار و مدیرعامل وب‌سایت چطور و نبضی نو، ارائه خودش را با موضوع کانتنت مارکتینگ انجام داد. امیرهوتن هاشمی مدیرعامل گروه ردلاین، با موضوع ویدیوهای وایرال سخنرانی کرد.

پشت پرده یک کمپین ویدیو مارکتینگ جذاب، موضوع بعدی بود که ابراهیم زندی مدیرعامل استدیو کلاکت، درباره آن صحبت کرد. گلنار مظفری مدیر پرفورمنس مارکتینگ تپسی، ارائه دهنده دیگر رویداد بود. پیمان فخاریان مدیرعامل یکتانت هم درباره یادگیری ماشین و تأثیرات آن در دیجیتال مارکتینگ سخنرانی کرد. بخش اخبار و نوآوری‌ها هم توسط حمیدرضا سعادتی مدیر بازاریابی دیجیتال دیجی‌کالا انجام شد.

در ادامه رویداد پنلی مرتبط با اینفلوئنسرها برگزار شد که آسوده امیرشجاعی عکاس و کارگردان،‌ ماکان تاجیک مشاور در ادونچر و متین ارشادی مدیر بازاریابی چیلیوری، اعضای این پنل بودند.

همچنین آرمان فرج‌زاده، مدیر بازاریابی دیجیتال بامیلو، درباره پارامترهای موفقیت و شکست در اجرای کمپین سخنرانی کرد. پویا رستگار و نوید خدیوی، هم‌بنیانگذاران اسنپ‌کیو نیز از تجربه‌های خودشان در اسنپ‌کیو و تأثیر کیفیت محصول در کسب‌وکار گفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.