راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آپ و اسنپ با همکاری یکدیگر شرکت جدیدی را تاسیس می‌کنند / شراکت 70 به 30 آپ با اسنپ

در نشست خبری‌ای که 23 سوم دی ماه در حاشیه مجمع فوق‌العاده شرکت آسان پرداخت پرشین جهت افزایش سرمایه ۳۲.۵ درصدی آپ در بازار بورس از محل سود انباشته برگزار شد، حامد منصوری مدیرعامل این شرکت از شراکت آپ و اسنپ با سهم 70 درصد آپ و سهم 30 درصدی اسنپ خبر داد.

 

شراکت 70 به 30  آپ با اسنپ

مدیرعامل آسان پرداخت در نشست خبری که پس از مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت برگزار شد از همکاری این اپلیکیشن با مجموعه اسنپ خبر داد و گفت: «فاز اول همکاری ما با اسنپ این است که کل پرداخت‌های گروه اسنپ توسط ما انجام ‌شود. بحث دوم هم یکسان‌سازی کیف پول‌های ماست. با توجه به اینکه آینده صنعت پرداخت خرد روی کیف پول و پرداخت‌های خرد متمرکز خواهد شد و بزرگ‌ترین محل مصرف در کشور در حال حاضر گروه اسنپ است قطعاً بهترین مشتری‌ها برای استفاده از این کیف پول، مشتری‌های اسنپ هستند. این همکاری حداقل این موضوع را پوشش می‌دهد و بعد در فاز بعدی فروش محصولات اسنپ مد نظر است و می‌توانید در اپلیکیشن آپ از محصولات اسنپ استفاده کنید. در این شراکت ۷۰ درصد سهم آسان پرداخت و ۳۰ درصد سهم اسنپ است.»

در ادامه مهدی شهیدی، قائم مقام مدیر عامل آسان پرداخت، گفت: «اگر قرار باشد در یک سری از سرویس‌ها راساً اقدام کنیم به طور مثال در بحث هواپیما اگر بخواهیم با تمام هواپیمایی‌ها قرارداد ببندیم ممکن است یک یا دو سال زمان ببرد تا یک سبد محصول کامل داشته باشیم. اما در حال حاضر اسنپ تمام این محصول را آماده دارد.»

همچنین منصوری، مدیر عامل آسان پرداخت، گفت: « امسال ۲۰ هزار دستگاه کارتخوان وارد کردیم و در این راستا به موضوع نقدینگی برخوردیم که برای حل آن تصمیم گرفتیم وام بگیریم یا افزایش سرمایه داشته باشیم. برای این کار منتظر تأیید سازمان بورس بودیم. وضعیت ارز هم ثابت نبود. ما با دلار سامانه نیما دستگاه کارتخوان وارد می‌کنیم و تا الان با ارز آزاد این کار را نکرده‌ایم. موضوع کاغذ به معضلی در کشور تبدیل شده است و فقط مختص صنعت پی‌اس‌پی نیست. ما استراتژی خودمان را تغییر دادیم، برای پذیرنده‌ها بیشتر سرویس گرفتن صورت حساب و تراکنش را روی اپلیکیشن قرار دادیم.»

او ادامه داد: «با توجه به ترند رشد دنیا، بحث کاغذ و گرانی دلار ما بیشتر تمرکزمان را به سمت موبایل می‌بریم. ما خودمان را بیشتر شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک می‌دانیم و داریم به این سمت حرکت می‌کنیم. اپلیکیشن ما ۳۵ میلیون دانلود داشته است. می‌توانیم بگوییم ما یک مرکز خریدی داریم که ۳۵ میلیون مشتری دارد و در این مرکز خرید هر چیزی قرار دهید فروخته می‌شود.»

منصوری توضیح داد: «در گزارش‌های خودمان که نگاه می‌کنیم تعداد تراکنش‌هایی که روی اپلیکیشن انجام می‌شود، به تفکیک کارت بانکی در بخش کیف پول الکترونیکی رتبه‌های به ترتیب بانک ملی، بانک کشاورزی، بانک صادرات و بعد آسان پرداخت است.»

 

احراز هویت بین دارنده خط موبایل و صاحب کارت بانکی

شهیدی درباره همکاری آپ با مخابرات و برنامه‌های آتی این اپلیکیشن توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: «ما صحبت‌هایی با مخابرات کرده‌ایم و ممکن است به زودی درگاه ارتباطی مخابرات با آپ انجام شود. شارژ ADSL کل کشور در برنامه ما است که به زودی راه‌اندازی می‌شود. به زودی احراز هویتی بین دارنده خط موبایل و صاحب کارت بانکی صورت خواهد گرفت. در نتیجه شما اگر موبایل برای خودتان نباشد با کارت خودتان نمی‌توانید تراکنش انجام بدهید و برعکس. در بحث احراز هویت اولین شرکتی که دارد این موضوع را پیش می‌برد آسان‌پرداخت است و بالطبع این موضوع باعث می‌شود امنیت کاربر بیشتر شود و کلاهبرداری‌هایی که در فضای آنلاین اتفاق می‌افتد با این احراز هویت به صفر می‌رسد.»

1 دیدگاه
  1. jahan می‌گوید

    متاسفانه چندین سطر موضوع درشت وکلان وانجه بایستی تبلیغ شود هست بجز شماره تلفن تماسی که باید با شرکت اپ اسنپ ویا شکایاتی تلفن تماسی دیده نمیشود ممنون وسپاسگذارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.