راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان برداشت وجه بدون کارت در اپلیکیشن بانکداری همراه بانک اسلامی امارات راه‌اندازی شد

مشتریان بانک اسلامی امارات می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌ بانکداری موبایلی این بانک، بدون هیچ کارت اعتباری و یا نقدی، از دستگاه‌های خودپرداز بانک برداشت پول انجام دهند.

بانک اسلامی امارات، به‌عنوان یکی از پیشروترین موسسات مالی در امارات متحده، در راستای ارائه بهترین تجربه موبایلی در بانکداری دیجیتال، سرویس برداشت پول نقد غیرکارتی خود را روی اپلیکیشن بانکداری موبایلی خود به مشتریان معرفی کرد.

بدین ترتیب مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن بانکداری همراه بانک اسلامی امارات اقدام به برداشت پول و وجه موردنظرشان را از طریق هر دستگاه خودپرداز این بانک و بدون استفاده از کارت‌های نقدی و اعتباری، برداشت کنند.

این سرویس نوآورانه به مشتریان بانک این امکان را می‌دهد تا تنها با استفاده شماره موبایل به مخاطبین خود پول ارسال کنند. پس از ارسال پول، دریافت‌کنندگان هم اس‌ام‌اسی همراه با یک پین یک‌بار مصرف دریافت می‌کنند که از طریق آن می‌توانند مبلغ ارسال‌شده را از نزدیک‌ترین دستگاه خودپرداز دریافت کنند.

واسیم سیفی قائم‌مقام مدیرعامل بانک در این باره می‌گوید: «بانک اسلامی امارات در حوزه معرفی نوآوری‌های دیجیتال بانک پیشرویی محسوب می‌شود و ما درمورد راه‌اندازی سرویس دریافت پول نقد بدون کارت به مشتریانشان بسیار خرسندیم. این سرویس ارائه‌دهنده تجربه بانکداری یکپارچه به مشتریانمان از طریق ادغام راحتی موجود در اپلیکیشن بانکداری موبایلی خود با شبکه دستگاه‌های خودپردازمان است. با استفاده از این سرویس مشتریانمان می‌توانند به‌راحتی و برای کسانی که حتی حساب بانکی هم در بانک ما ندارند، پول ارسال کنند.»

منبع: Zawya

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.