راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از هر هفت نفر چینی یک نفر در حوزه ارزهای رمزنگاری‌شده سرمایه‌گذاری می‌کند

نظرسنجی انجام‌شده توسط پانیوز نشان می‌دهد که 14 درصد از شهروندان چینی در ارزهای رمزنگاری‌شده سرمایه‌گذاری کردند. براساس این نظرسنجی تنها 75 نفر از پاسخ‌دهندگان چیزی درباره ارزهای رمزنگاری‌شده و فناوری بلاکچین نشنیده‌اند که تنها 2 درصد از شرکت‌کنندگان را شامل می‌شد.

طبق این نظرسنجی 40 درصد پاسخ‌دهندگان مایل به سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند و از طرف دیگر، 83 درصد آنها سرمایه‌گذاری روی ارزهای رمزنگاری‌شده را تنها یک روند جدید عنوان کرده‌اند. همچنین 14 درصد از این افراد، یعنی حدود 598 نفر عنوان کردند که در عرصه ارزهای رمزنگاری‌شده سرمایه‌گذاری کردند و نزدیک به 70 درصد آنها هم ارز رمزنگاری‌شده‌شان را از طریق یک پلتفرم صرافی خریداری کردند.

همین نظرسنجی نشان می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی مهمترین ابزاری هستند که شهروندان چینی به وسیله آن با ارزهای رمزنگاری‌شده آشنایی پیدا کردند. از میان شرکت‌کنندگان، 38 درصد آنها گفتند که از طریق شبکه‌های اجتماعی با این حوزه آشنا شدند و 26 درصد آنها هم از طریق دوستان و آشنایان.

به طور کلی این تحقیق نشان داد که بیت‌کوین و دیگر ارزها گام‌های پررنگی را برای ورود به جریان اصلی اقتصادی در چین برداشته است و باید گفت که نسبت به روزهای اول ورود این مفهوم در چین، ارزهای رمزنگاری‌شده توانستند پیشرفت قابل توجهی در سطح شناخت مردمی به دست آورند.

منبع: Bitcoin.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.