گردهمایی ماهانه انجمن بلاکچین ایران برگزار شد

گردهمایی ماهانه انجمن بلاکچین ایران برگزار شد

جلسه انجمن بلاکچین ایران، اول دی‌ماه با پنلی درباره بلاکچین‌های خصوصی و سازمانی برگزار شد.

این جلسه با سخنان رییس انجمن بلاکچین سپهر محمدی شروع شد و در ادامه آن کاوه مشتاق درباره برنامه‌های پیشرفت اتریوم و پروژه کسپر صحبت کرد.

پس از سخنرانی و پرسش و پاسخ، پنلی با موضوع بلاکچین‌های خصوصی و سازمانی برگزار شد. سهیل نیکزاد، شهرزاد پاک گهر، سینا قاضی، یاشار راشدی و دکتر خانجانی اعضای این پنل بودند.

انجمن بلاکچین ایران شنبه اول هر ماه یک جلسه خواهد داشت.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/b15c کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی