راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران فناپ با محوریت ارزیابی عملکرد برگزار شد

دومین نشست هم‌اندیشی دوماهانه مدیران گروه فناپ با حضور شهاب جوانمردی، مدیرعامل مجموعه و با محوریت ارزیابی عملکرد در دانشگاه خاتم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فناپ، در ابتدای این نشست که روز یکشنبه 25 آذر برگزار شد، کیوان جامه‌بزرگ، معاون توسعه راهبردی و امور شرکت‌های شرکت فناپ، طی سخنانی اهم تحولات و رویدادهای هلدینگ فناپ در پاییز 1397 را برشمرد.

در ادامه این نشست، مسعود زمانی مهدی، مدیر دفتر سیستم‌ها و روش‌های شرکت فناپ طی ارائه‌ای تحت عنوان «فناپ، سازمان مبتنی بر داده» به گام‌های مجموعه در مسیر داده‌محوری اشاره و توضیحاتی در مورد داشبوردهای ارزیابی عملکرد مجموعه فناپ ارائه کرد.

در ادامه این نشست، منوچهر نجومی، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، در ارائه‌ای تحت عنوان «اندازه‌گیری عملکرد در یک گروه-شرکت (هلدینگ یا Corporation)»، به سازوکار ارزیابی عملکرد پرداخت.

او پس از اشاره به نقاط تفاوت مدیریت هلدینگ‌ها با شرکت‌های رایج، به توضیح در مورد مدل EFQM پرداخت و در مورد تجزیه‌وتحلیل ارزیابی عملکرد برگرفته از این مدل توضیح داد.

در بخش پایانی این نشست نیز، شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ، به سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فناپ، شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ در دومین نشست هم‌اندیشی دوماهانه مدیران این مجموعه سیاست‌ها و اولویت‌های مدیران در پایش شاخص‌های کلیدی و صیانت از ارکان اساسی کسب‌وکار گروه فناپ را تبیین نمود.

مدیرعامل فناپ تاکید کرد که یکی از اهداف فناپ در سال آینده، حرکت به‌سوی یک سازمان داده‌محور خواهد بود.

او در این نشست طی سخنانی به موضوعاتی که در ارزیابی عملکرد موردبررسی قرار می‌گیرند اشاره کرد و پنج موضوع «صورت‌های مالی»، «مشتریان»، «سرمایه‌های انسانی»، «سهامداران» و «برند» را به‌ترتیب برشمرد. او همچنین اشاره کرد که مشتریان، سرمایه‌های انسانی و سهامداران در زمره ذینفعان قرار می‌گیرند.

جوانمردی همچنین با اشاره به پیچیدگی‌ها و دشواری‌های موجود، تاکید کرد که فعالیت تمامی همکاران و برجای گذاشتن یک اثر در خور از خود توسط آن‌ها در این شرایط، شایسته تقدیر و دست‌مریزاد است.

او از تمامی همکاران خواست در فرصت کوتاه باقی‌مانده چنانچه برای خود روزشمار لحاظ نکرده‌اند، ازاین‌پس این موضوع را اعمال کرده و وظایف جاری و مسائل هدف‌گذاری‌شده خود را دنبال کنند.

جوانمردی در مورد ارزیابی عملکرد نیز ابراز امیدواری کرد که با استقرار سیستم‌های لحاظ شده، فناپ قادر خواهد بود یک سازمان کاملا مبتنی بر داده‌ها باشد و کسب‌وکارها، تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود را مبنی بر داده‌های صحیح توسعه دهد.

او در پایان بخشی از رویکردها و جهت‌گیری‌های کلان هلدینگ فناپ در سال آینده در حوزه پایش و ارزیابی شاخص‌های کلیدی کسب‌وکار را تشریح کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.