راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

علی‌پی سیستم پرداخت با تشخیص چهره خود را در سراسر چین به‌روزرسانی کرد

علی‌پی با استفاده از دستگاه پایانه فروش Plug and Play به نام «دراگون‌فلای» فناوری پرداخت تشیخص چهره خود را به‌روزرسانی کرده است. فناوری پرداخت با تشخیص چهره علی‌پی با نام سیستم «برای پرداخت لبخند بزن» شناخته می‌شد و هدف شرکت از انجام این به روز‌رسانی، در دسترس قرار دادن فناوری به پذیرندگان و مشتریان است.

این دستگاه جدید به نسبت کوچکتر و ارزان‌تر از نسخه قبلی است و حتی به گفته علی‌پی نسبت به دیگر دستگاه پایانه فروش سلف سرویس، ده برابر کوچکتر است و به راحتی در یک کوله‌پشتی جای می‌گیرد.

دراگون‌فلای با طیف وسیعی از پایانه‌ها سازگار است و امکان ادغام با سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع انسانی که در حال حاضر پذیرندگان از آن استفاده می‌کنند را دارد.

این سیستم امکان اسکن 3D را برای کاربر مهیا می‌کند و همچنین با یک پردازنده بسیار قوی برای انجام تطبیق سریع همراه است.

هزاران پذیرنده در 300 شهر چین از این فناوری پرداخت با تشخیص چهره استفاده می‌کنند و علی‌پی قصد دارد تا این به‌روزرسانی‌ها را در تمام بخش‌هایی که از فناوری استفاده می‌کنند، پیاده‌سازی کند.

سیستم «برای پرداخت لبخند بزن» به یک صندوقدار این امکان را می‌داد تا بتواند سه پایانه فروش را مدیریت کند و کارایی فرایند پرداخت را تا 50 درصد تسهیل می‌کند. اما در رابطه با دراگون‌فلای باید گفت که این قابلیت را دارد که حتی در صورت تغییر مو و آرایش کاربران، آنها را تشخیص دهد و همزمان در برابر حملات گمراه‌کننده‌ای که توسط عکس یا ویدیو رخ می‌دهد نیز از حساب کاربران محافظت کند.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.