راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین سمینار تخصصی آموزشی «بلاکچین: فرصت‌ها و چالش‌ها» در مشهد برگزار می‌شود

اولین سمینار تخصصی در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال در مشهد، به بررسی مزایا و معایب این تکنولوژی و کاربردهای آن در صنایع مختلف مانند بانکداری، خدمات متنوع آنلاین و … و معرفی نمونه استارت‌آپ‌های بنا نهاده شده بر این پلتفرم و مدل کسب درآمد آنها خواهد پرداخت.

این رویداد که به همت آکادمی توسعه بلاکچین و هوش مصنوعی و همکاری موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در تاریخ 25 آذر برگزار می‌شود، با ارائه روش‌های مختلف برای کسب درآمد واقعی و استفاده از فرصت‌های موجود، بررسی پلتفرم‌های برنامه‌نویسی، و بیان واقعیت‌هایی در مورد این فناوری پر سروصدای این روزها همراه خواهد بود.

این سمینار یک روزه، با مروری بر تاریخچه پیدایش تکنولوژی دفتر کل توزیع‌شده، بلاکچین، ارزهای دیجیتال و نحوه عملکرد و مفاهیم اولیه آن آغاز می‌شود. در ادامه کاربردهای این تکنولوژی در حوزه صنعت و خدمات، معرفی استارت‌آپ‌های فعال بومی و غیربومی بر بستر بلاکچین و بررسی مدل درآمدی آنها ارائه خواهند شد.

نماینده محترم پلیس فتا استان خراسان نیز جهت شناخت بهتر و افزایش سطح آگاهی در این زمینه، چندین نمونه از کلاهبرداری‌های مرسوم، کسب‌وکارهای کاذب و سوءاستفاده‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتال در داخل و خارج از کشور در حال وقوع بوده را معرفی و به مرور قوانین و مقررات داخلی و بین‌المللی در حوزه ارزهای دیجیتال خواهند پرداخت.

در پایان راه‌حل‌هایی جهت کسب درآمد سالم پیشنهاد شده و پلتفرم‌های برنامه‌نویسی و موانع و چالش‌های پیش روی توسعه‌دهندگان و استارت‌آپ‌های مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین به بحث و بررسی گذاشته می‌شوند.

این رویداد، یکشنبه 25 آذر از ساعت 16 تا 20، در فرهنگسرای آریو مصلی‌نژاد مشهد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد بلاکچین: فرصت‌ها و چالش‌ها می‌توانند به صفحه این رویداد مراجعه کنند.

راه پرداخت نیز حامی رسانه‌ای این رویداد است و مخاطبان راه پرداخت می‌توانند با استفاده از کد تخفیف way2pay، از 50 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.