راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات ارزش افزوده رايتل در راه است؟

تاكنون هيچ آمار رسمي از تعداد سيم‌كارت‌هاي واگذار شده رايتل، اعلام نشده است؛ اما ظاهرا پس از تکميل ثبت‌نام توسط متقاضی و به گفته متوليان، سيم‌کارت طی سه روز کاری به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد و درصورت بروز مشکل در ساير موارد، شهروندان می‌توانند در کليه ساعات شبانه‌روز با «مرکز خدمات مشترکين رايتل» به شماره تلفن 23598-021 تماس بگيرند.

به گزارش ايسنا، ثبت‌نام و واگذاري سيم‌كارت‌هاي دائمي رايتل در كرج و ثبت‌نام در تهران در دو مرحله انجام شد و هر فرد تنها مي‌توانست، يك سيم‌كارت ثبت‌نام كند و بر اساس اعلام اين اپراتور، محدوديتي براي تعداد ثبت‌نام شدگان وجود ندارد و اين ثبت‌نام فقط از طريق سايت اين اپراتور به نشاني www.rightel.ir امكان‌پذير است.

پيش از اين مدير كل برند و ارتباطات رايتل به متقاضيان سيم‌كارت‌ها هشدار داده بود كه هرگونه طلب وجهي براي سيم‌كارت‌هاي رايتل به جز مسير تكميل ثبت‌نام در سايت اين اپراتور قطعا كلاهبرداري است.

شاهين آرپناهي خطاب به شهروندان گفته بود كه هرگونه تماسي كه بدون ايجاد دسترسي در سايت رايتل كه خواهان پرداخت وجه از طرف متقاضي هستند، كلاهبرداري است و شهروندان مي‌توانند اين موضوع را با مركز خدمات مشتريان رايتل با شماره 021-23598 مطرح كرده يا به پليس و مراجع قانوني اطلاع بدهند تا پي‌گيري شود.

اما مديركل برند و ارتباطات اپراتور سوم، با اشاره به برنامه‌هاي آينده اين اپراتور از سرويس‌هاي جديد و خدمات ارزش افزوده به ايسنا اعلام كرد: سرويس‌هاي جديد در ماه‌هاي آينده و با نسل سوم اپراتورها راه‌اندازي خواهد شد و تا يك ماه آينده شبكه ارتباطي در شهرهاي ديگر به بهره‌برداري مي‌رسد. وي درباره وضعيت پوشش‌دهي سيم‌كارت‌هاي رايتل گفت: پوشش دهي در دو شهر تهران و كرج به ويژه در كرج وضعيت مطلوبي را به سر مي‌برد و از تجربه‌هاي مطلوب در كشور است. هفته گذشته نيز معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از فعاليت‌هاي جديد اپراتور سوم تلفن همراه براي توسعه سايت‌هاي اين اپراتور، گسترش پوشش و ايجاد سايت‌هاي جديد خبر داد. حسن رضواني گفت: در حال حاضر شبكه اپراتور سوم تلفن همراه با 10 هزار مشترك در شهرهاي تهران و كرج فعال است و شبكه اين اپراتور در شهرهاي مشهد و قم نيز در حال راه‌اندازي است.

وي افزود: با تجهيز اكيپ‌هاي ويژه گسترش پوشش از سوي اپراتور سوم پيش‌بيني مي‌شود اين اپراتور شبكه‌هاي خود را در 21 مركز استان راه‌اندازي ‌كند. رضواني اينترنت پرسرعت 128kb و ارتباط تصويري (video call) را از خدمات فعلي اين اپراتور عنوان كرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.